- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
Witam serdecznie! Od rana niestety borykam się z problemem z internetem. Dioda @ zaczęła migać na czerwono, wiec stwierdziłem ze sprawdzę wszystko krok po kroku, a ostatnim rozwiązaniem było zresetowanie routera. Niestety, od tego czasu nie mogę wejść na 192.168.1.1 i zalogować się. Login i hasło posiadam, wszystko przed resetem jeszcze działało, ale teraz pokazuje mi się coś takiego tak jak na zdjeciu, ale gdy klikam w okienka by wpisać to niestety NIE MOGĘ nic wpisać. Jakieś pomysły?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@Forg1veN1 sprawdź czy laptop otrzymał od routera adres IP z zakresu 192.168.1.x
Jeśli tak to wybierz adres bramy ( z końcówką 1) i wpisz login admin. Hasło do routera możesz mieć dwojakie... Albo admin, albo pierwsze 8 znaków klucza WPA/WEP z naklejki. Pamiętaj, że starsze modemy ( chyba właśnie LB2) bez synchronizacji z centralą nie wpuszczały do menu
Sprawdź o daj znać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@agat13 ale nie mogę tu nic wpisać. To login i hasło na zdjeciu jest po prostu „zdjęciem”. Nie mogę tu nic wpisać 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@Forg1veN1 tak jak pisałem nie masz sygnału z centrali, nie masz synchro to nie połączysz się z modemem
Zgłaszają reklamację na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt lub na infolinii . Możesz przez aplikację Mój Orange. Powiedz, że nie masz synchronizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@Forg1veN1 ciekawe, czy resetu routera nie zrobiłeś przypadkiem podczas aktualizacji softu. Teraz może być nie do odtworzenia. Raczej bym stawiał na konieczność wymiany routera, ale przed wymianą kontakt na infolinię, czy na Twoim łączu nie ma przypadkiem awarii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@ketrasaArturŚwieciła się @ na czerwono...gdyby się świeciła niebieska, to byłaby wymiana softu. To tylko LB2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@agat13 przed rozpoczęciem aktualizacji zapala się najpierw czerwona. Ciekawe, czy reset nastąpił, zanim zapaliła się niebieska.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@ketrasaArturupgrade na LB robiłem tak dawno, że już poszło w niepamięć...Wydaje mi się jednak, że po prostu stracił synchro, a reset był aktem desperacji i ostatnią deską ratunku...a bez synchro nie wejdziesz do menu modemu...poczekajmy na efekt działań @Forg1veN1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
Niestety dalej nic. Tak jak pisałaś, zgłosiłem sie do chatu. Sprawa została przyjęta, i czekam na techników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@Forg1veN1 linii nie sprawdzali podczas rozmowy, tylko od razu technika przysyłają? Albo poważna usterka, albo chcą naciągnąć za asystę. Na Twoim miejscu jeszcze raz kontakt na czacie lub infolinii i prośba o sprawdzenie działania usługi, chyba że się mylę i faktycznie awaria i technik niezbędny.
Daj znać, jak dalej będzie się sprawa rozwijała.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »