- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Mam problem z modemem Livebox. Już 2 raz byli u mnie technicy którzy mieli sprawdzić czemu nie mam internetu (na modemie jest czerwona kropka w informacji jest to brak synchronizacji) Panowie którzy mieli to naprawić nie wiedzieli jak to zrobili ale ta "naprawa" była tak solidna że po jednym dniu znowu ten sam był problem. Mój modem codziennie zmienia ip więc się resetuje i po tym resecie właśnie występuje brak synchronizacji. Ktoś coś pomoc ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@LorenciasJeśli chodzi o zmianę IP raz na dobę to normalne tylko dlaczego nie działa Internet to nie wiem zgłaszaj do skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@LorenciasJeśli chodzi o zmianę IP raz na dobę to normalne tylko dlaczego nie działa Internet to nie wiem zgłaszaj do skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox biały
@Lorencias Sprawdź proszę, czy któryś z powyższych wpisów jest odpowiedzią na Twój temat. Jeżeli tak, oznacz go proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.