- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZYXEL VMG8324-B10A - nie widzi drukarki i potrzeba informacji obsługi technicznej
Dzień dobry. akupiłem od państwa urządzenie ZYXEL VMG8324-B10A, nr seryjnego zapomniałem spisać. Firma Orange dokonała instalacji sprzętu i nadała nowego użytkownika. Jako główny użytkownik muszę go zmienić. Jednak w instrukcji piszę iż przed dokonaniem restartu muszę skontaktować się z obsługą techniczną. W jakim celu ?Czy dokonując restartu nie mogę nadać nowego admina i hasło ?
Kolejna problem wynika z braku widoczności drukarki. Posiadam Linuxa, Linux ma ustawioną drukarkę sieciową z jej stałym numerem IP. Po ustaleniu numeracji IP dla komputera (od 40 wzwyż, ponieważ drukarka ma numer niższy), cały czas komputer nie widzi drukarki. Komputer posiada już wgrane informacje o drukarce (w tym nr IP)
Po podłączeniu drukarki kablem sieciowym do routera, oraz routera z komputerem, nadal komputer nie widzi drukarki. Tak samo z skanera w stacji dokującej, która jest podpięta kablem sieciowym do routera z jednoczesnym podpięciem drukarki, nie można nic wydrukować (IP druku na skanerze, jest takie same jak w drukarce). Tak samo, drukując z obrazu skanera widocznego na komputerze, nie można nic wydrukować. Brama w komputerze jest również taka sama jak w drukarce. Jakie elementy musiałbym sprawdzić, poprawić, żebym mógł drukować bezprzewodowo z komputera oraz skanera ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZYXEL VMG8324-B10A - nie widzi drukarki i potrzeba informacji obsługi technicznej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZYXEL VMG8324-B10A - nie widzi drukarki i potrzeba informacji obsługi technicznej
A drukarka ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś