- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
Dziś po entej reklamacji. Zresztą po ostrej wymianie zdań. Bo konsultant zawsze opisuje tak problem że w zasadzie go nie ma. Albo nie rozumie o co chodzi. Udało mi się aby metodą kopiuj wklej. Wkleił treść reklamacji z szczegółowym opisem problemu i rozwiązaniem które działa przez chwilę. Zadzwoniła po tygodniu pani z biura obsługi. Z radą taką aby rozdzielić częstotliwości i sobie ręcznie wybierać z którą chcemy się łączyć. I to ma załatwić problem. Na moje pytanie przecież to się powinno odbywać automatycznie pani dalej to samo. I ewentualnie mogą mi znów funboxa wymienić. Serio?? 🤣 Po uświadomieniu że tutaj ludzie opisują takie problemy i jest on znany to że nic nie wiedzą a ewentualne poprawki to kilka miesięcy. Po czym dodałem iż problem to już od początku istnienia usługi jest zgłaszany. To pani wróciła do. To ja rozdzielę częstotliwości. Ręce opadają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
Szczerze współczuję konsultantom Orange. Rozwiązywanie nieistniejących problemów klientów nie jest proste....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
Nieistniejących? To wyjaśnij mi czemu nasze funboxy po około trzech tygodniach przestają pracować z pasmem 6Ghz ?
Po czym albo reset do ustawień fabrycznych albo ręczna ingerencja w panelu sterowania i znów działa około trzech tygodni. A propozycja ręcznego łączenia się z wifi po danej częstotliwości to już absurd gdzie to urządzenie końcowe i router automatycznie dobiera w zależności od warunków rodzaj komunikacji pasmo itd. Co zmienia wraz z no oddalanie się od rutera i na odwrót. AWięc wyjaśnij czy takie działanie to nie problem? Dodatkowo opisując problem z działaniem wifi konsultant chce wysyłać technika do sprawdzenia linii lub płatna asysta w celu konfiguracji sieci LAN. Problem istnieje i potwierdza go wielu użytkowników więc z łaski swojej nie znając problemu albo nie znając rozwiązania nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia. Dodam iż pracuje w branży i takie cyrki to ma tylko sprzęt od Orange. Dodam tylko że ci super konsultanci po zakupie nowej umowy nie potrafili zrozumieć czemu mam pretensje przecież mam funboxa 6 znaczy w systemie więc mówię mam 10 łącze 8 a ci nie ma takiej oferty. Potem po reklamacji gdzie zdechł pierwszy funbox 10 znów wpisali mi 6 i znów max 1 giga. Więc ja współczuję nam klientom że musimy za nich rozwiązywać problemy. A najlepszy jest max teraz od strzały nie puści cię dalej bo nie rozumie pytania a że nie rozumie to chce wysłać płatną asystę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
Kup sobie taki Access point, jaki Ci pasuje. Naprawdę nikt Ci nie broni. Ja jestem bardzo zadowolonyn klientem Orange. Pełna prędkość wi-fi w domu 330m2, oraz w każdym zakątku posesji. Troszkę chęci chęci i się da... Nie ma sensu polegać na wi-fi od operatora... Nawet nie przyszłoby mi do głowy składać reklamacje na wi-fi. Na coś, na co mam 100% wpływu i tylko ode mnie zależy, jak będzie działać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
@jocker_ennapisał(-a)Nieistniejących? To wyjaśnij mi czemu nasze funboxy po około trzech tygodniach przestają pracować z pasmem 6Ghz ?
Po czym albo reset do ustawień fabrycznych albo ręczna ingerencja w panelu sterowania i znów działa około trzech tygodni. A propozycja ręcznego łączenia się z wifi po danej częstotliwości to już absurd gdzie to urządzenie końcowe i router automatycznie dobiera w zależności od warunków rodzaj komunikacji pasmo itd. Co zmienia wraz z no oddalanie się od rutera i na odwrót. AWięc wyjaśnij czy takie działanie to nie problem? Dodatkowo opisując problem z działaniem wifi konsultant chce wysyłać technika do sprawdzenia linii lub płatna asysta w celu konfiguracji sieci LAN. Problem istnieje i potwierdza go wielu użytkowników więc z łaski swojej nie znając problemu albo nie znając rozwiązania nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia. Dodam iż pracuje w branży i takie cyrki to ma tylko sprzęt od Orange. Dodam tylko że ci super konsultanci po zakupie nowej umowy nie potrafili zrozumieć czemu mam pretensje przecież mam funboxa 6 znaczy w systemie więc mówię mam 10 łącze 8 a ci nie ma takiej oferty. Potem po reklamacji gdzie zdechł pierwszy funbox 10 znów wpisali mi 6 i znów max 1 giga. Więc ja współczuję nam klientom że musimy za nich rozwiązywać problemy. A najlepszy jest max teraz od strzały nie puści cię dalej bo nie rozumie pytania a że nie rozumie to chce wysłać płatną asystę.
Nie jesteś zmuszony korzystać z funboxa 10. Kup własny router - np. Banana BPI-R4 z oficjalnego sklepu (nie z aliexpress bo wyjdzie drozej przez walutowanie) lub wejdz na x-koma.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
Specjalnie dla ciebie zrobiłem koszyk co masz kupić do obsługi sieci 10 GbE. Do większej ilości portów wymagany jest switch - nowy znajdziesz za 1400 zł 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
Ty chyba żartujesz. Kupujesz usługę płacisz za nią usługa nie działa to mam kupić własny sprzęt 🤣 ale płacić dalej będę tyle samo. Nie no genialne rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
Za to zgodnie z umową płacę i jeśli coś nie działa to operator ma obowiązek to naprawić. Twoja rada to jak kupić nowe auto po czy okazuje się że ma wady i zamiast korzystać z gwarancji to naprawiasz na własny koszt. Nie no genialne 🤣A tak poważnie jak Orange da łącze bez swojego sprzętu co musi wiązać się z niższą ceną wtedy zakupię własny sprzęt. Póki tak nie jest to to za co płacę zgodnie z umową podlega gwarancji. Zresztą widzę że nie zrozumiałeś e czym jest problem ale może poczytaj to kilka razy. Nie chodzi o to że prędkość spada z odległością to przecież oczywiste. Ale ruter po pewnym czasie przestaje udostępniać pasmo 6Ghz nawet z nazwy sieci to znika. Dopiero ręczna interwencja w panelu sterowania przywraca poprawne działanie na pewien czas. I nawet jak nie jestem w zasięgu 5 czy 6 GHz to nazwa Sieci to 2.4/5/6GHz i jak tylko jestem bliżej rutera mój sprzęt automatycznie łączy się z szybszym pasem i odwrotnie. I tak powinno być. I jest pewien czas i potem z nazwy sieci znika 6GHz i mamy 2.4/5Gz i nawet jak jest metr od rutera i sprawdzam 6GHz nie uruchamia się. Dodam tylko że jak ręcznie wykonam zmianę w panelu sterowania. To wraca to do normy a z działania wifi i osiąganych prędkości jestem zadowolony. I chciałabym żeby to tak działało. A nie że muszę to wiecznie poprawiać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
@jocker_en No widzisz. Ty płacisz za sprzęt, ja nie. Ty narzekasz na wi-fi, ja nie. Czyje rozwiązanie jest lepsze:)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 10 - konfiguracja 6ghz
Orange nie pozwala mi na własny sprzęt próbowałem. A twoje rada jest niezbyt poważna. Skory za coś płacisz ma to działać zgodnie z parametrami na jakie się umawiam z Orange. Niczego więcej nie wymagam.