- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja VPN na Asus AX 88U który jest z Funboxem 3.0. Prośba o pomoc.
Dzień Dobry, mam serdeczą prośbę o pomoc z konfiguracją VPN IPsec, bo jestem amatorem.
Mam zewnętrzny adres IP i FB 3.0 działa w trybie routera i ma podsieć 192.168.1.xx
Router ma ustawiony stały IP 192.168.1.32, i port forwarding UDP 4500, 500
Dalej jest router Asus AX 88U i server VPN ma podsiec 192.168.10.xx i tutaj mam podłączone wszystkie urządzenia i włączyłem VPN Server z konfiguracją IPSec,
Teoretycznie myślałem, że VPN powiniem działąć ale niestety na telefonie próbuje zestawić połączenie VPN i mam ciągle bład.
1. Pytanie czy jeśli Router jest za FB, to translacja stałego IP zadziała ?
2. Być może mam zupłenie blędną konfigurację ( dzwoniłem do Orange i teoretycznie żadne porty przychodzące nie powinyy byc blokowane.
Z góry dziękuję za Pomoc
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jest na to kilka sposobów, ale jak nie chcesz się bawić to wrzuć 2 router w DMZ funboxa. Ponadto używaj ddns a nie IP, bo IP masz zmienne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziękuje za wiadomość
Wrzuciłem router w DMZ ale niestety nie działa VPN , na FB mam zew. stały adres IP , ale nie wiem czy to coś zmienia jak ustawię WAN na routerze Asus.
FB jest na firmę, więc jest stały IP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To od początku. Zacznij od ddns. Niech twój router będzie w ogóle widoczny w sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ok, w takim razie tylko się upewnię, że chodzi o DDNS do routera Asus, a nie FB.
Asus oferuje jakiegoś swojego DDNS - ale na razie pomimo uruchomiania usługi i odblokowania portu 80 - nie mogę się dostać do Asus.