16-09-2019
20:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-09-2019
20:31
Jak obecny Abonent może wymienić modem ?
posiadam FUNBOX 2.0 i chce wymienić na FUNBOX 3.0 ale konsultant oraz technik odmawia wymiany modemu . Konsultant twierdzi że tylko nowi abonenci mają prawo do modemu FUNBOX3.0 ,A technik próbował prowadzić w system ale podobno nie puszcza starym Abonentom wymiany . to jak można wymienić ?jakieś porady wiem że nie którym wymieniają .
Etykiety:
2 ODPOW. 2
16-09-2019
20:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-09-2019
20:40
Jak obecny Abonent może wymienić modem ?
Hej @Citi2017, jeżeli nie ma przesłanki nie spełnienia warunków umowy na dotychczasowej konfiguracji sprzętu dzierżawionego, to nie jest to możliwe.
16-09-2019
20:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-09-2019
20:47
Jak obecny Abonent może wymienić modem ?
@Citi2017 Na tę chwilę nie ma takiej możliwości. Niektórym też nie wymieniamy..., także przykro mi.