09-08-2017
14:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-08-2017
14:59
Internet mobilny cały czas rozłącza.
Kończy mi się umowa, przedłużyłam ją i dostałam nowy router tym razem z możliwością naładowania. Skonfigurowałam go i wszystko działa jak należy na laptopie i tablecie tylko jak łącze się z nim przez telefon to potem ciągle pisze że muszę zalogować się ponownie i internet przestaje działać. Wchodziłam na telefonie na stronę airbox.com logowałam się jako admin ale to nie pomaga i co jakiś czas mnie rozłącza.
Etykiety:
4 ODPOW. 4
09-08-2017
15:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-08-2017
15:09
Internet mobilny cały czas rozłącza.
@Admin0605 Połącz się z siecią przez funkcje WPS.
09-08-2017
15:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-08-2017
15:16
Internet mobilny cały czas rozłącza.
Jak święcą się lampki na routerze lub co masz na wyświetlaczu?
10-08-2017
12:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-08-2017
12:54
Internet mobilny cały czas rozłącza.
Wydaje mi się że wszystko jest jak ma być. Zdjęcie wyświetlacza w załączniku
10-08-2017
13:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-08-2017
13:15
Internet mobilny cały czas rozłącza.
Tu przyczyn może być kilka i należałoby posprawdzać kilka rzeczy:
1) zasięg - czy masz inną kartę w Orange lub wyjęcia karty z routera do innego urządzenia? być może to jakieś lokalne problemy w pracy nadajnika, to jest do zweryfikowania na BOK
2) problemy z wifi - nie wiem czy w wersji softu masz możliwość zmiany kanału wifi na inny, czy w ogóle w okolicy masz dużo sąsiadów, ew jakieś urządzenie typu stara lodówka zakłóca sygnał
3) problem z urządzeniem - tu chyba serwis
4) problemy z kartą sim - tu wynik daje przełożenie karty sim do innego urządzenia o ile nie są to problemy z zasięgiem
1) zasięg - czy masz inną kartę w Orange lub wyjęcia karty z routera do innego urządzenia? być może to jakieś lokalne problemy w pracy nadajnika, to jest do zweryfikowania na BOK
2) problemy z wifi - nie wiem czy w wersji softu masz możliwość zmiany kanału wifi na inny, czy w ogóle w okolicy masz dużo sąsiadów, ew jakieś urządzenie typu stara lodówka zakłóca sygnał
3) problem z urządzeniem - tu chyba serwis
4) problemy z kartą sim - tu wynik daje przełożenie karty sim do innego urządzenia o ile nie są to problemy z zasięgiem