15-04-2017
15:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
15:19
Internet a airbox
Witam. Od wczoraj tj. 14.04.2017 od godziny jakoś 13 internet zaczął mi poważnie szwankować... Nie można nic zrobić, ledwo co strony się wczytują, a nigdy tak nie było. Mam umowę na której jest napisane że mam limit 50 GB i jak to przekrocze ale mam zasięg 3G+/LTE mogę dalej korzystać z bezlimitowego Internetu i było wszystko ładnie pięknie do wczoraj... Fakt dużo pobieram ale przez ponad rok nie było problemu. Teraz nagle tak się stało i nic nie pomaga... Reset modemu nic, na każdym urządzeniu działa tak samo wolno... Ktoś coś na to poradzi?
Etykiety:
9 ODPOW. 9
15-04-2017
15:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
15:24
Internet a airbox
pakulski01 napisał(-a):
Witam. Od wczoraj tj. 14.04.2017 od godziny jakoś 13 internet zaczął mi poważnie szwankować... Nie można nic zrobić, ledwo co strony się wczytują, a nigdy tak nie było. Mam umowę na której jest napisane że mam limit 50 GB i jak to przekrocze ale mam zasięg 3G+/LTE mogę dalej korzystać z bezlimitowego Internetu i było wszystko ładnie pięknie do wczoraj... Fakt dużo pobieram ale przez ponad rok nie było problemu. Teraz nagle tak się stało i nic nie pomaga... Reset modemu nic, na każdym urządzeniu działa tak samo wolno... Ktoś coś na to poradzi?
Po zużyciu 50 GB masz pewnie ograniczony transfer, przeczytaj warunki umowy,albo skontaktuj sięz BOK.
15-04-2017
15:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
15:32
Internet a airbox
Właśnie jest tylko napisane że prędkość mi spada do 10 mb chyba jak dobrze pamiętam a nie ma nic o limicie po tych 50 gb
15-04-2017
15:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
15:35
Internet a airbox
pakulski01 napisał(-a):
Właśnie jest tylko napisane że prędkość mi spada do 10 mb chyba jak dobrze pamiętam a nie ma nic o limicie po tych 50 gb
Najszybciej - zadzwoń do BOK,tam Ci wyjaśnią ew. złożysz reklamację. Za darmomożesz to zrobić z aplikacji Mój Orange w telefonie logując się na nr orange.
15-04-2017
15:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
15:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
15:54
Internet a airbox
Wcześniej miałem około 30mb średnio teraz nie robiłem ale zaraz sprawdzę
15-04-2017
16:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
16:00
Internet a airbox
Chyba nie dam rady zrobić speedtestu na PC... A aplikacji na telefonie nie mam i chyba zdołam pobrać bo pobiera 60-70 kB ...
15-04-2017
16:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
16:04
Internet a airbox
pakulski01 napisał(-a):
Chyba nie dam rady zrobić speedtestu na PC... A aplikacji na telefonie nie mam i chyba zdołam pobrać bo pobiera 60-70 kB ...
Wygląda to na ograniczenie po wykorzystaniu limitów. Możesz zalogować się na ten numer na stronie Mój Orange - tam powinny być potrzebne informacje. Ew. nr do BOK 510100100.
15-04-2017
16:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
16:40
Internet a airbox
Też mi to tak wygląda ale przez cały okres umowy nie miałem takiej sytuacji aż do wczoraj
15-04-2017
16:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-04-2017
16:45
Internet a airbox
pakulski01 napisał(-a):
Też mi to tak wygląda ale przez cały okres umowy nie miałem takiej sytuacji aż do wczoraj
Może w tym m-cu Cię poniosło. Tak jak pisałem, musisz to sprawdzić w umowie, na stronie lub w BOK. Jeśli to się nie potwierdzi, będzie się szukać innych rozwiązań.