21-04-2017
17:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2017
17:26
Internet LTE dla domu - router ZTE cały czas traci dostep do internetu
Mam problem z internetem domowymLTE dla domu. Router ZTE się zawiesza - zapala sie czerowne światlo dla transmisji danych. By zaczął działać trzeba go wyłączyć i włączyć ponownie. Na samym początku działo sie to sporadycznie. Aktualnie po uruchomieniu pracuje mmaximum kilka minut i znów trzeba resteować.
Jak może być tego przyczyna?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
21-04-2017
18:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2017
18:29
Internet LTE dla domu - router ZTE cały czas traci dostep do internetu
Cześć. Niestety po krótkim opisie ciężko dojść przyczynę. Proponowałbym wykonać kilka testów (oczywiście jeśli masz prostą możliwość, bo nie zawsze jest taka). Przyczyny można podzielić na 3 grupy:
1) zasięgowe - czy masz możliwość przełożenia karty sim z routera do innego urządzenia (może być i komórka) z LTE? ew. czy masz telefon komórkowy z Orange lub Twoi znajomi w bliskiej okolicy? czy mają problemy z zasięgiem? czy ew. masz możliwość wzięcia routera do innej lokalizacji (gdzie masz pewność, że zasięg jest dobry) i tam sprawdzenia? czy przestawienie routera w różne miejsca coś zmienia? (nie zawsze przy oknie jest najlepszy zasięg)
2) wina sprzętu lub błędnej konfiguracji - czy sprawdzałaś czy w panelu jest wszystko ok? czy robiłaś reset do ustawień fabrycznych i skonfigurowałaś jeszcze raz jak za pierwszym razem?
3) uszkodzenie karty sim - tu najlepiej przełożyć kartę sim do innego urządzenia, jeśli nie ma problemów z zasięgiem, to w salonie można wtedy wymienić na nową.
Warto też wysłać zgłoszenie do BOK czy nie ma problemów z zasięgiem lub nadajnikiem u Ciebie poprzez stronę http://www.orange.pl/zasieg , ew. przez mój Orange/Obsługa/zgłoś sprawę lub infolinię techniczną na 510100100.
1) zasięgowe - czy masz możliwość przełożenia karty sim z routera do innego urządzenia (może być i komórka) z LTE? ew. czy masz telefon komórkowy z Orange lub Twoi znajomi w bliskiej okolicy? czy mają problemy z zasięgiem? czy ew. masz możliwość wzięcia routera do innej lokalizacji (gdzie masz pewność, że zasięg jest dobry) i tam sprawdzenia? czy przestawienie routera w różne miejsca coś zmienia? (nie zawsze przy oknie jest najlepszy zasięg)
2) wina sprzętu lub błędnej konfiguracji - czy sprawdzałaś czy w panelu jest wszystko ok? czy robiłaś reset do ustawień fabrycznych i skonfigurowałaś jeszcze raz jak za pierwszym razem?
3) uszkodzenie karty sim - tu najlepiej przełożyć kartę sim do innego urządzenia, jeśli nie ma problemów z zasięgiem, to w salonie można wtedy wymienić na nową.
Warto też wysłać zgłoszenie do BOK czy nie ma problemów z zasięgiem lub nadajnikiem u Ciebie poprzez stronę http://www.orange.pl/zasieg , ew. przez mój Orange/Obsługa/zgłoś sprawę lub infolinię techniczną na 510100100.