- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
07-06-2017
20:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-06-2017
20:04
Gwarancja routera
Dziękuję bardzo za sprawną i konkretną odpowiedź 🙂
07-06-2017
22:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-06-2017
22:47
Gwarancja routera
Jeżeli posiadasz dowód zakupu (Sprzęt zakupiony w Orange) to w salonie sprzęt powinien zostać przyjęty, również w przypadku gdy karta gwarancyjna nie jest wypełniona.
Sprzęt możesz oddać w dowolnym salonie z tymi właśnie dokumentami na gwarancję.
Pamiętaj że gwarancja obejmuje 24 miesiące od pierwszej daty zakupu urządzenia.
Pamietać trzeba też że, aby móc oddać na gwarancję, w urzędzeniu nie może być ingerencji nieautoryzowanego serwsiu lub śladów cieczy czy uszkodzeń mechanicznych - piszę o tym ponieważ jeżeli serwis stwierdzi taką ingerencję to może obciążyć kosztami przesyłki.
07-06-2017
23:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-06-2017
23:00
Gwarancja routera
Z tym dowolnym salonem to nie wiem do końca, bo partnerskie w OL słabo przyjmują. Lepiej - jak blisko - wybrać się bezpośrednio do serwisu Huawei.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »