- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
@agat13 negocjacje chyba słabo poszły i klient szuka pomocy, już w 2 temacie 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
Domu nikt nie blokuje dostęp do Internetu jeste tego 100 % pewny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
@dawid466jeśli tak, to powienieneś móc w pełni zarządzać modemem. Jeśli to niemożliwe, znaczyć to może, iż modem jest uszkodzony i należy zgłosić to na czacie i wymienić sposobem dla siebie wygodnym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
@slav72napisał(-a)@dawid466 przy danym urządzeniu trzeba zaznaczyć "Zezwól na dostęp do internetu" wtedy nie będzie ograniczało, a "Ograniczaj w slotach czasowych" odznaczyć, po tej operacji przy danym urządzeniu będzie widniało "Zawsze zezwalaj".
@dawid466 próbowałeś tego rozwiązania (jak powyżej) z poziomu apki Mój Funbox, jeżeli to nie pomaga to pozostaje zgłoszenie awarii na infolinii i wymiana routera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
@dawid466 czyli problem nadal istnieje? jeżeli tak to nie rozumiem dlaczego zaznaczyłeś rozwiązanie?
PS.
Według mnie skoro nie pomagają resety/restarty routera i w apce wszystko ustawione prawidłowo to lekiem na to pozostaje tylko wymiana routera na nowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
@dawid466 skoro problemem nie jest router ani ustawienia w apce to może przyczyn należy szukać w sprzęcie korzystającym z internetu 🤔 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
Przewaznie blokuje zawcze jeden telefon zdarza sie teź wszyskie telefony blokuje