- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 i Smart WiFi Box
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 i Smart WiFi Box
@pawellp29 A jeśli nie pomoże to co mówi kolega @Piotrekk85 to skontaktuj się na czacie Orange z działem technikiem w linku masz kontakty
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 i Smart WiFi Box
@Piotrekk85 ale obstawiam że coś FunBox miesza w pasmach, inna opcja to tylko 2,4Ghz zostawić, te 5Ghz wyłączyć, można tymczasowo oczywiście.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 i Smart WiFi Box
Próbowałem opcji z ustawieniami fabrycznymi. Pomogło na chwilę. Zostaje chyba kontakt z działem technicznym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 i Smart WiFi Box
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 i Smart WiFi Box
@pawellp29 a czy FunBox 2.0 utrzymuje połączenia po wi-fi i jest net (na obu zakresach / 2,4GHz i 5Ghz), bez podłączonego Smart wi-fi Box?
może być że któreś urządzenie ma usterkę albo oba, trzeba by je przetestować z osobna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 i Smart WiFi Box
Tak. Z internetem po WiFi z funboxa nie ma problemów. Nigdy nie było. Wydaje mi się że to problem w połączeniu funboxa że smart box.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 i Smart WiFi Box
@pawellp29napisał(-a)Tak. Z internetem po WiFi z funboxa nie ma problemów. Nigdy nie było. Wydaje mi się że to problem w połączeniu funboxa że smart box.
Gro problemów jest ze smart box vs router, FunBox 3.0 mniej problemów w takiej konfiguracji sprawia, skoro po restarcie komunikacja jest ok i net jest, to ewidentnie coś gryzie się ta twoja para (nie dogaduje się).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »