Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 2.0 - chrome na android

ROZWIĄZANE

Poziom 15, Komentator
  • 6
  • 1
  • 1

Funbox 2.0 - chrome na android

Hej,

Od pół roku mam swiatłowód od Orange w domu. Internet jest ok, ale urządzenie pozostawia wiele do życzenia.

Przy standardowej konfiguracji (ipv4) mam problem z niektorymi stronami na androidzie, czasem z działaniem map google.

Mozna przełączyć się na ipv6, ale wtedy nie działa przekierowanie portów.

 

Czy tylko ja mam ten problem?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 15, Komentator
  • 6
  • 1
  • 1

Funbox 2.0 - chrome na android

Jako że wydaje sie ze jedyną opcją jest ipv6 i narazie korzystanie z serwerka konieczne nie jest przełączyłem się na /ipv6.

Spojrzałem w zakladke nat/pat a tam pojawil sie zewnetrzny port 12290 przekierowany na jedna z moich uslug. I wiecie co? DZIAŁA...

Jezeli ustawima port zewnetrzny jako 80, 1080, 8080 to jest lipa, ale po ustwieniu 12290, 12291 jest ok. Nie jest to pełna funkcjonalność ale z tym już da się żyć.

Przekierowanie jest oczywiscie z adresu ipv4 : port.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 40, Guru *****
  • 31015
  • 26152
  • 1318

Funbox 2.0 - chrome na android

Próbowałeś zarejestrować zgłoszenie na Mój Orange lub na infolnii?


Poziom 15, Komentator
  • 6
  • 1
  • 1

Funbox 2.0 - chrome na android

Jasne, technik z elmo lublin (kompetentny facet) był u mnie ze 3 razy.
Najlepsza opcją była wymiana na livebox 3.0 ale ten z kolei ma jakąś izolacje wifi i telefonem nie mogę dobić się do domowego sprzętu RTV.
Zastanawia mnie dlaczego nie moge wygooglac tego problemu. Czy to tylko ja tak mam?
Samych funbox ów juz miałem 3 sztuki i cały czas jest ten problem.

Poziom 40, Guru *****
  • 31015
  • 26152
  • 1318

Funbox 2.0 - chrome na android

Na IPv4 niektóre usługi Google mogą zamulać, bo czasem są problemy na łączach międzyoperatorskich. Na starym forum tematów było sporo.

Tylko nie słyszałem o tym, że na ipv6 nie działałoby przekierowanie portów.


Poziom 15, Komentator
  • 6
  • 1
  • 1

Funbox 2.0 - chrome na android

To są nie tylko usługi Google. Na wp tez się nie da wbić i cala masa innych stron.
Ciekawa sprawa za na livebox ipv4 to jednak działa.
Jeżeli chodzi o przekierowanie na ipv6 to za bardzo się w to nie wgryzałem bo na infolinii powiedzieli ze to nie będzie działać wiec sobie opuściłem. Może tego spróbować ?

Poszukam jeszcze starego forum.

Poziom 40, Guru *****
  • 31015
  • 26152
  • 1318

Funbox 2.0 - chrome na android

Jeśli przekierowanie portów nie jest Ci potrzebne, dopisz do loginu /ipv6

- bo większość użytkowników internetu z tego nie korzysta.


Poziom 15, Komentator
  • 6
  • 1
  • 1

Funbox 2.0 - chrome na android

No niestety jest potrzebne. Postawiłem sobie serwerek na tv box i fajnie się do niego dobić z pracy
Anonim

Nie dotyczy

Funbox 2.0 - chrome na android


PePeL napisał(-a):

Hej,

Od pół roku mam swiatłowód od Orange w domu. Internet jest ok, ale urządzenie pozostawia wiele do życzenia.

Przy standardowej konfiguracji (ipv4) mam problem z niektorymi stronami na androidzie, czasem z działaniem map google.

Mozna przełączyć się na ipv6, ale wtedy nie działa przekierowanie portów.

 

Czy tylko ja mam ten problem?


Nie tylko ty masz taki problem na /ipv6 wszystko działa oprócz przekierowania a technicy to już inna bajka. Wymiana Funbox nic nie daje taka usługa.


Poziom 15, Komentator
  • 6
  • 1
  • 1

Funbox 2.0 - chrome na android

To na koniec tylko wyleje moje żale:

Czyli orange świadczy uslugi dostępu do internetu w nowoczesnej technologii FTTH ale na niepełnosprawnym sprzęcie, który nie pozwala w 100% wykorzystać jego możliwości.

Ciekawe czy jest to wystarczajacy powód do rowiązania umowy z winy Orange.

Plus za 50zl miesiecznie ma nielimitowany internet lte. Może to jest lepsza opcja....

 

Dzieki za odpowiedzi.


Poziom 15, Komentator
  • 6
  • 1
  • 1

Funbox 2.0 - chrome na android

Jako że wydaje sie ze jedyną opcją jest ipv6 i narazie korzystanie z serwerka konieczne nie jest przełączyłem się na /ipv6.

Spojrzałem w zakladke nat/pat a tam pojawil sie zewnetrzny port 12290 przekierowany na jedna z moich uslug. I wiecie co? DZIAŁA...

Jezeli ustawima port zewnetrzny jako 80, 1080, 8080 to jest lipa, ale po ustwieniu 12290, 12291 jest ok. Nie jest to pełna funkcjonalność ale z tym już da się żyć.

Przekierowanie jest oczywiscie z adresu ipv4 : port.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście