- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po zmianie modemu na Funbox 2.0 nie mogę połączyc się z VPN. Przy każdej próbie dostaje komunikat:
Connection attempt has timed out. Please verify Internet connectivity.
Do łączenia uzywam Cisco Any Connect
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @bparuzel 🙂
Zacznij od tego:
1. Otwórz przeglądarkę internetową i wpisz adres 192.168.1.1
2. W polu hasła wpisz 8 znaków klucza WPA (klucz jest na naklejce na modemie) i kliknij zaloguj.
3. Przejdź na zakładkę zaawansowane, następnie w lewym menu wybierz połączenie z internetem.
4. Z loginu usuń frazę ipv6 wraz z ukośnikiem, następnie kliknij zapisz.
Daj znać czy jest ok.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @bparuzel 🙂
Zacznij od tego:
1. Otwórz przeglądarkę internetową i wpisz adres 192.168.1.1
2. W polu hasła wpisz 8 znaków klucza WPA (klucz jest na naklejce na modemie) i kliknij zaloguj.
3. Przejdź na zakładkę zaawansowane, następnie w lewym menu wybierz połączenie z internetem.
4. Z loginu usuń frazę ipv6 wraz z ukośnikiem, następnie kliknij zapisz.
Daj znać czy jest ok.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś