Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8387
  • 53

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB

Zresetuj do ustawień fabrycznych FunBox'a - jak to nie pomoże - to wstępnie można się pokusić o wymianę modemu.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 20
  • 28
  • 0

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB

@Bartłomiej

A tak z ciekawości się spytam: Jak taka wymiana następuje? Czy to trzeba na reklamację i oni po X dniach oddają np. nowy lub naprawiony czy w salonie dają od ręki od razu nowy? Bo trochę lipa mieć teraz przestój internetu w domu w którym każdy z niego korzysta Emotikon: Mrugający

Anonim

Nie dotyczy

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB

@supermichalpol, u siebie w notatkach znalazłem taką nazwę w file F:\Menedżer poświadczeń.crd ale ja go pewnie usunąłem. Możesz iść tym tropem i znajdziesz, bo ja inne mam

poświadczenia.PNG2poświadczenia.PNG


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8387
  • 53

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB

@supermichalpol wymiana jest od ręki w salonie realizowana po zgłoszeniu do BOK, www.orange.pl/kontakt

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 657
  • 4

Funbox 2.0 - Problem z dyskiem USB

Te Samba 1 można ustawiać też komendami w PowerShell. Poczytałam troszkę o tym na stronach MS po angielsku (link na dole strony podanej w tym komunikacie o błędzie Samba 1).

 

Ela