Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany

Anonim

Nie dotyczy

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany

Jakby spliter był przyczyną to dzwoniący telefon wywalał by połączenie, żeby podejrzewać spliter to musiałby być optycznie uszkodzony, można go pominąć odłączyć telefon do testu.

Anonim

Nie dotyczy

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany


PolnyPopierdala napisał(-a):

coś, spróbuję zmienić spliter, czy wrazie czego zadzwonic i poprosić o jakiś restart na centrali ?


@PolnySięPorusza, a może spróbuj kablem ethernet tylko przepiąć(ETH1;ETH3;ETH4) i przeprowadź konfigurację RSTz tyłu modemu(włóż cienki wkład od długopisu, przytrzymaj-chociaż lampka na czerwono pali). Każde przepięcie powtórz>RST i odczekaj.ON załączony z tyłu i sprawdź kabelki PWR i DSL. Zasilacz pali na zielono?


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 0
  • 0

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany

No więc co się dało wymieniłem, i dalej to samo. Czasem jest spokój, a czasem potrafi wywalić połączenie 3 razy w ciągu 10 minut

Anonim

Nie dotyczy

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany

@PolnySięPorusza pokaż jeszcze raz statystki dsl ?


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 0
  • 0

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany

FunBOX.pngDosłownie przed chwilą połączenie zostało zerwane

Anonim

Nie dotyczy

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany


PolnySięPorusza napisał(-a):

FunBOX.pngDosłownie przed chwilą połączenie zostało zerwane


@PolnySięPorusza Restart był a nie widzę żadnego problemu a jaki masz system windows?


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 0
  • 0

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany

10, jak tylko zerwie połączenie odrazu zrobię ss

Anonim

Nie dotyczy

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany

@PolnySięPorusza

W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz ciąg Wiersz polecenia, naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Wiersz polecenia, a następnie wybierz polecenie Uruchom jako administrator > Tak.

 

    1. W wierszu polecenia uruchom następujące polecenia we wskazanej kolejności, a następnie sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany:
    2. Wpisz ciąg netsh winsock reset i naciśnij klawisz Enter.
    • Wpisz ciąg netsh int ip reset i naciśnij klawisz Enter.
    • Wpisz ciąg ipconfig /release i naciśnij klawisz Enter.
    • Wpisz ciąg ipconfig /renew i naciśnij klawisz Enter.
    • Wpisz ciąg ipconfig /flushdns i naciśnij klawisz Enter.

 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 13
  • 0
  • 0

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany

No więc narazie nie zerwało połączenia, albo mnie w tedy nie było przy komputerze, ale tak wyglądają statystki dslXD.png

Anonim

Nie dotyczy

Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany

@PolnySięPorusza A coś robiłeś ?