- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany
Jakby spliter był przyczyną to dzwoniący telefon wywalał by połączenie, żeby podejrzewać spliter to musiałby być optycznie uszkodzony, można go pominąć odłączyć telefon do testu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany
PolnyPopierdala napisał(-a):
coś, spróbuję zmienić spliter, czy wrazie czego zadzwonic i poprosić o jakiś restart na centrali ?
@PolnySięPorusza, a może spróbuj kablem ethernet tylko przepiąć(ETH1;ETH3;ETH4) i przeprowadź konfigurację RSTz tyłu modemu(włóż cienki wkład od długopisu, przytrzymaj-chociaż lampka na czerwono pali). Każde przepięcie powtórz>RST i odczekaj.ON załączony z tyłu i sprawdź kabelki PWR i DSL. Zasilacz pali na zielono?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany
No więc co się dało wymieniłem, i dalej to samo. Czasem jest spokój, a czasem potrafi wywalić połączenie 3 razy w ciągu 10 minut
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany
@PolnySięPorusza pokaż jeszcze raz statystki dsl ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany
Dosłownie przed chwilą połączenie zostało zerwane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany
PolnySięPorusza napisał(-a):Dosłownie przed chwilą połączenie zostało zerwane
@PolnySięPorusza Restart był a nie widzę żadnego problemu a jaki masz system windows?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany
10, jak tylko zerwie połączenie odrazu zrobię ss
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany
W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz ciąg Wiersz polecenia, naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Wiersz polecenia, a następnie wybierz polecenie Uruchom jako administrator > Tak.
- W wierszu polecenia uruchom następujące polecenia we wskazanej kolejności, a następnie sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany:
- Wpisz ciąg netsh winsock reset i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg netsh int ip reset i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg ipconfig /release i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg ipconfig /renew i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg ipconfig /flushdns i naciśnij klawisz Enter.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 1.0 nie jest zsynchronizowany
No więc narazie nie zerwało połączenia, albo mnie w tedy nie było przy komputerze, ale tak wyglądają statystki dsl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś