- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox6 Wyłączenie WiFi
Cześć,
problem jaki u mnie występuje to automatyczne wyłączanie (deaktywowanie) WiFi w FunBoxie 6.
Objawia się to tak, że nagle sieć WiFi nie jest wyszukiwana na urządzeniach. Loguje się do routera i widzę że WiFi jest wyłączone. Musze je ponownie włączać. Wtedy działa to kilka dni. Nie wiem czy jest regularność ale obstawiam że po 5-7 dniach tak się dzieje.
Harmonogramy wyłączone.
Dostęp do internetu wtedy po kablu jest. Modem ma dostęp do Internetu (nie jest rozłączony)
Jedynie to wyłączanie się WiFi….
Reset prądowy nie pomaga.
Wgrany najnowszy Firmware. Nie ma nowszego.
Spotkał się ktoś z takimi sytuacjami?
pozdrawiam
______
* Temat przeniesiony z Internet domowy - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox6 Wyłączenie WiFi
@bodekbp , tylko rozłączy co okres, czy w ogóle nie działa? Średnio co 10 dni jest restart sieci. Jeśli modem po tym nie wstaje prawidłowo, przywróć go do ustawień fabrycznych, żeby jeszcze raz pobrał freeware. Możliwe, że coś się źle w grało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox6 Wyłączenie WiFi
@bodekbp zerknij w harmonogramie pracy wifi w menu modemu. Jeśli tam będzie ok, zrób reset do ustawień fabrycznych. Później, jak to nie zadziała, zgłoś wymianę modemu na inny na infolinii z realizacją w salonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox6 Wyłączenie WiFi
Cześć @bodekbp
Czy sprawdzałeś w menu Funbox-a 6 czy w harmonogramie WI-FI nie masz przypadkiem w jakich dniach i godzinach masz mieć włączone WIFI. Bo harmonogramie ma być zaznaczony kwadracik że Wi-Fi cały czas ma być włączone. Jeśli tak jest to spróbuj zresetować Funboxa do ustawień fabrycznych. Możesz to zrobić uzywając przycisk "RESET" na panelu tylnym modemu lub skorzystaj z instrukcji – przywracanie ustawień Funbox 6 z poziomu menu modemu czyli:
1) Otwórz w przeglądarce stronę konfiguracji modemu Funbox czyli 192.168.1.1 i naciśnij Enter.
2) Wprowadź hasło do logowania.
3) W menu Funboxa znajdź kafelek kółko z pytajnikiem znajduje się na samym dole czyli Wsparcie
4) Ze Wsparcia wybierz zakładkę Ustawienia fabryczne i naciśnij przycisk Tak.
5) Po kilkudziesięciu sekundach diody zmienią swój stan- najpierw wszystkie diody zgasną, potem diody Internet, Wi-Fi, Telefon zaczną po kolei zapalać się i gasnąć. Proces zakończy się, gdy diody zaświecą się na pomarańczowo.
Informacje o resecie Funboxa 6 znajdziesz w tym linku pkt 6 Jak przywrócić ustawienia fabryczne w Funbox 6? https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-6#
Jeśli przywrócenie do ustawień fabrycznych nie pomoże rozwiązać Twojego problemu to jeszcze innym rozwiązaniem jest napisanie do konsultanta na Orange czacie lub zadzwonić na infolinii Orange aby doradca/konsultant Orange wystawił zlecenie na wymianę Funbox-a na nowy. Dostajesz numer zlecenia wymiany Funboxa na SMS-a i idziesz do salonu Orange i wymieniasz go na nowy 🙂
Daj znać o postępach 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox6 Wyłączenie WiFi
Nie że rozłącza tylko po prostu wyłącza WiFi- WiFi Radio jest OFF. Muszę ponownie dać je na ON i wtedy działa przez te kilka dni.
Może ma jakieś znaczenie, że WiFi działa tylko na 5GHz? Nie chce aktywować 2,4 bo za niska prędkość.
Harmonogram WiFi jest cały czas OFF.
Czy jest opcja taka, żeby po przywróceniu ustawień fabrycznych wrzucić mu ustawienia te co były? Przekierowania portów itd….
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox6 Wyłączenie WiFi
@bodekbp tak jak wspomniał kolega w powyższym poście jest możliwość zapisania konfiguracji modemu Funbox 6 (login, hasło, reguły NAT, ustawienia dynamicznego DNS-a) w pliku na lokalnym komputerze a później możesz przywrócić lokalną kopię konfiguracji dodając dany plik w menu Funboxa i klikając przywróć.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox6 Wyłączenie WiFi
@Pablo5 nie jestem tylko pewien, czy to zadziała po zmianie modemu na inny, nowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox6 Wyłączenie WiFi
Trochę dziwne to działanie. WiFi działa przez kilka dni i się samoczynnie wyłącza. Wygląda to tak jakby gdzieś zaplanowane było wyłączenie? Czy aby na pewno masz wszystko tak ustawione żeby działało bez przerwy. Podaję fotki jak to wygląda w ustawieniach. Druga fotka jak jest u mnie. Od 2-5 w nocy mi wyłącza WiFi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox6 Wyłączenie WiFi
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »