Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FunBox problemy z siecią przewodową


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

FunBox problemy z siecią przewodową

Witam, mam pewien problem, od kilku dni komputer nagle zaczął rozłączać się z internetem. Chodzi mi o diodę "dioda sieci przewodowej" - przestaje migać i w tym samym momencie widzę, że nie mam połączenia z internetem. Mija z 5-30 sec i znowu jest. Zmieniłem kabel, to samo. Reset rutera też nie pomógł. Na ten moment nie chce dzwonić po techników bez żadnych informacji, czy błąd jednak nie jest z mojej strony. Jakieś pomysł, co jeszcze mogę sprawdzić i może znacie jakieś programy, którymi mógłbym posprawdzać?

13 ODPOW. 13

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FunBox problemy z siecią przewodową

Spróbuj użyć aplikacji mój funbox czy z internetem jest wszystko ok.
Anonim

Nie dotyczy

FunBox problemy z siecią przewodową

@MarcinGrys5  ja bym na twoim miejscu zgłoszenie zrobił, wymienił FunBox, bo chyba usterkę złapał, ale porób testy w aplikacji, jak testy przejdzie i nadal będzie zrywać połączenie z netem, to do wymiany FunBox.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

FunBox problemy z siecią przewodową

Pewnie masz racje, ( pierwszą odpowiedź zignorowałem ) w poniedziałek zadzwonie jeszcze dzisiaj spróbuje spawdzić kiedy sa te rozłaczenia, ale wydaje mi się losowe ( trudno to sprawdzić, bo rzadko teraz jestem na komputerze + nie gram w gry które stałego połączenia potrzebują) zadzwonię powiem, jaki mam problem zobaczymy jakie rozwiązanie zaproponują.


Zespół Nasz Orange
  • 3083
  • 12192
  • 66

FunBox problemy z siecią przewodową

Próbowałeś zapewne do innego wejścia w routerze podłączyć? Nie masz innego urządzenia żeby sprawdzić? Jakiś dekoder z dostępem do intenretu, czy jakiś smart tv?


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1810
  • 2467
  • 104

FunBox problemy z siecią przewodową

@MarcinGrys5 Sprawdź na innym sprzęcie. Może to być również karta sieciowa w Twoim komputerze.

Pamiętaj o możliwej płatnej asyście gdy technik wymienia modem, a sam widzisz i stwierdzasz, że jest uszkodzony. Gdy twój sprzęt jest OK, powinieneś wymienić modem w salonie po uprzednim kontakcie z infolinią.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

FunBox problemy z siecią przewodową

@Wojciech

A więc tak, nie sprawdziłem na innym wejściu, sprawdzę lecz wydaje mi się, że to nie winna wejścia bo po prostu gdy to zerwanie sie dzieje dioda od połączenia kablowego całkowicie stoi i jak tylko odzyskuje internet/ połączenie znowu zaczyna miga. Co do telewizora pewnie chodzi ci o korzystanie z internetu na nim przez kabel, teoretycznie jest to wykonalne tylko to są " okna czasowe 5-30 sec kiedy nie ma internetu " musiałbym uzywać telewizora dokładnie w momencie w którym się to dzieje co jest prawie niemożliwe bo są w 2 róznych miejscach w domu, bo tak to internet jest cały czas na Wi-fi ( przynajmniej ja nie doświadczyłem kompletnego braku internetu,jakieś spadki może tak )

@BORAX

Nie mogę być pewien na 100 % ze to nie wina karty sieciowej, ale jest to komputer kupiony 2-3 tygodniu temu po leasingu i tak jak pisałem zawsze podczas braku internetu dioda stoi wiec raczej cos z modemem lub cos od strony orange. Co do sprawdzenia na innym sprzęcie na ten moment nie jest to możliwe, może uda się w następnym tygodniu. A podczas tych braków internetu nie mogę dostać się również do modemu przez ip po prostu go nie widzi. Nie nie końca ogarniam o co chodzi z tą płatną asystą kiedyś wymieniałem modem i tylko musiałem zabrać stary pojechać do punkty i dostałem nowy i trzeba bylo go podłaczyć i tyle.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1810
  • 2467
  • 104

FunBox problemy z siecią przewodową

@MarcinGrys5 Teraz jest tak, że gdy masz ewidentnie uszkodzony modem i sam go nie wymienisz, a wezwiesz techników, to powinni wystawić płatną asystę.

Oprócz uszkodzonej karty sieciowej może być również jakiś problem w systemie operacyjnym. Bez sprawdzenia na innym sprzęcie się nie dowiesz. Możesz oczywiście modem też wymienić. Kwestia operatora czy dostaniesz możliwość wymiany. Dioda stoi tzn. że się świeci ? Jeżeli się świeci światłem ciągłym to nie ma transmisji, ale jest elektryczne połączenie pomiędzy modemem a komputerem. Jeżeli mryga to oznacza transmisję danych.

 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

FunBox problemy z siecią przewodową

@BORAX miga cały czas gdy jest internet, a gdy nie ma internetu jest brak sygnały / nie miaga i tyle.  Zadzwonie na info lini zapytam co i jak, ,rzy okazji mam modem FunBox 1 może wymienią na nowy jak powiem ze mam problemy ze starym, a co do tej  płatnej asysty jeśli będzie winny ich modem, że są te rozłaczenia wtedy z jakiej racji miałbym płacić. Co do systemu możliwe, tak jak pisałem na ten moment nie mam moźliwości sprawdzenia na innym sprzęcie bede czekał ( mój 2 komputer jest w tym momencie w naprawie ), jak na innym komputerze kablu i wyjściu od modemu ten sam problem wtedy na 100 % wina jest z ich strony.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1810
  • 2467
  • 104

FunBox problemy z siecią przewodową

@MarcinGrys5 Ponieważ obserwujesz dziwne/nieprawidłowe zachowanie modemu i sam powinieneś go wymienić, a mimo wszystko wzywasz technika w celu stwierdzenia nieprawidłowości i wymiany. Wiem, że to dosyć skomplikowane.

W tej chwili strona asysty technicznej nie jest dostępna, pewnie coś na ten temat tam było.