- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox problemy z WiFi
Wynik po wyłączeniu extendera i na WiFi bo na sztywnym działa jak złoto 107 Mb/s pod warunkiem że nie zerwie. A do szału doprowadza mnie komunikat "internet nie będzie taki sam bez Ciebie" podczas sesji.
Spróbuj wysłać Jednolity Plik Kontrolny do skarbówki i niech Ci zerwie w trakcie, a od nowego roku to mnie czeka i jeśli orange coś nie zmieni to wolę zmienić dostawcę niż ryzykować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox problemy z WiFi
@Kramag Ja widze, że robiłeś uaktualnienie z Windows 7 lub Widows 8 do Windows 10 dlatego noga być problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox problemy z WiFi
Robiłeś reset FB do fabryki? Jeżeli po nim problem pojawia się dalej, proponowałbym wymienić router. Osobiście mieszkam w bloku, beton, zbrojenia. Na moim FB 2.0 takich rzeczy nie ma. Sygnał odbierany na parterze...słaby bo słaby ale np telefon widzi moją sieć i łączy bez problemu. Po kablu na początku "sypał" mi TV. Nie działała przeglądarka i YouTube. Zrywało połączenie. Wyskakiwał komunikat "odłączono kabel sieciowy". Usunąłem ipv6 z loginu neostrady i wszystko hula jak ta lala.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox problemy z WiFi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox problemy z WiFi
Zgadza się te kompy co są na WiFi akurat przestawiałem z 7 i 8 (co ciekawe trzeci był jeszcze na XP) na Win10, natomiast ten sztywny od początku na 10 chodzi. Reset był w końcu się pogubiłem czy był wymieniony bo 3x przełączali funboxy jak przyszli 3 raz potem już nie kombinowali.
Z WiFi sobie poradziłem choć własnym sumptem, bo technicy nie są przygotowani, a właśnie dzisiaj miał być kolejny minęła 16 potem 17 i nic, czyli znowu mnie wystawili gratuluję podejścia do klienta napewno będę pamiętał o tym przy przedłużaniu umowy ------ z innym operatorem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I naprawiło sie "samo" po kilku dość niemiłych telefonach ktoś na górze doszedł do wniosku, że coś jest na rzeczy i się zmieniło. Fachowiec nie przybył, a zrywanie się skończyło, znaczy problem leżał gdzieś w "słiczu" lub jakiejś źle podłączonej wtyczce w serwerze. Generalnie problem na razie rozwiązany połowicznie tzn. stałe łącze nie zrywa, WiFi dzięki temu, że załatwiłem sobie extender też jakoś hula. Szkoda, że dojście do takiego stanu kosztowało mnie 10 zarwanych dniówek na wizyty "fachowców" (te co się odbyły i te na które sie umawiali, a nie przyszli) około 30 telefonów na infolinię i do coraz ważniejszych osób plus około miesiąc nerwów, o zerwanej współpracy z jednym klientem nie wspomnę.
Dziekuję za dobre rady i podpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox problemy z WiFi
...dlatego też twierdzę że cierpliwość i upór dają efekty...miłego "hulania" po necie 🙂 Fakt, zawsze najbardziej szkoda straconych nerwów i czasu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox problemy z WiFi
Rozważ proszę, czy któryś z wpisów nie zasłużył na szlachetne miano: 'Zaakceptuj jako rozwiązanie' 🙂
Pozdrawiam,
Rafał
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »