Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

Mam Funbox 3.0 i MacBook Pro (2017). Od miesiąca nie jestem w stanie korzystać z internetu - cały czas się rozłącza. Zgodnie z zaleceniami w podobnych wątkach na forum, próbowałam zmiany nazwy, hasła i typu zabezpieczenia (na WPA2-PSK). Nie pomogło... Emotikon: Smutny
czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1694
  • 1633
  • 96

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

@tenplanets  Ja tylko napiszę - u mnie na Maku wszystko śmiga Emotikon: Mrugający Proponuję najpierw zresetować Funboxa spinaczem, następnie przywrócić cały system w Maku. Może w nim jest problem.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 26, Specjalista
  • 3698
  • 2473
  • 33

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

@tenplanetstak jak kolega mówi to raczej problem jest w systemie MAC należało by system zrestartować do stanu początkowego  maka Emotikon: Szczęśliwy

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij rozwiązanie

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 33, Ekspert
  • 3039
  • 3210
  • 105

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

@tenplanets  w jakiej odległości od FunBox 3.0 pracuje Laptop, może sygnał słaby lub zakłócenie innych sieci (jak w bloku mieszkasz), jest opcja zmiany kanałów w FunBox 3.0, więc wypada je ręcznie ustawić, nie korzystać z automatycznych ustawień, na telefon jest aplikacja Mój FunBox, daje możliwość wyboru najlepszego pasma, jak wywala cię z 5Ghz to korzystaj z 2,4Ghz, gro problemów jest z 5Ghz (Mac).

Znalazłeś odpowiedż na pytanie. To oznacz pomocny Post jako Rozwiązanie Emotikon: Mrugający

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

Witam,
Funbox znajduje się w odległości 2m więc myślę że to nie tutaj leży problem, ponadto wszystkie inne sprzęty (w tym laptop męża) działają w porządku. W otoczeniu nie ma sąsiadów - to nowy blok i jeszcze się nie wprowadzili. Kanały ustawialiśmy (i później także przestawialiśmy) z technikiem Orange. Jestem prawie pewna że problem leży w moim sprzęcie.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 33, Ekspert
  • 3039
  • 3210
  • 105

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

@tenplanets  pisałem w podobnym temacie, autor odpuścił połączenie po wi-fi, inna opcja to kabel lan lub router z AP-Klient (przykładowo TP-Link Archer C6), wyłączyć w FunBox wi-fi a na tym drugim korzystać, moim zdaniem tak 50/50 to wina FunBox/Mac

Znalazłeś odpowiedż na pytanie. To oznacz pomocny Post jako Rozwiązanie Emotikon: Mrugający

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 7
  • 0

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

Cześć,

Mam ten sam problem:

https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/FunBox-3-0-nie-współpracuje-z-niektórymi-laptopami-Mac/td...

 

Niestety sam problem nie jest do tej pory rozwiązany. Stosuję rozwiązanie tymczasowe zasugerowane przez @irek6311 i działa.

 

Podobno może to w przyszłości być rozwiązane przez aktualizację softu na FunBox 3.0, ale na razie się tego nie doczekałem Emotikon: Smutny