Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

Mam Funbox 3.0 i MacBook Pro (2017). Od miesiąca nie jestem w stanie korzystać z internetu - cały czas się rozłącza. Zgodnie z zaleceniami w podobnych wątkach na forum, próbowałam zmiany nazwy, hasła i typu zabezpieczenia (na WPA2-PSK). Nie pomogło... 😞
czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

6 ODPOW. 6

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

@tenplanets  Ja tylko napiszę - u mnie na Maku wszystko śmiga 😉 Proponuję najpierw zresetować Funboxa spinaczem, następnie przywrócić cały system w Maku. Może w nim jest problem.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

@tenplanetstak jak kolega mówi to raczej problem jest w systemie MAC należało by system zrestartować do stanu początkowego  maka 🙂

Anonim

Nie dotyczy

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

@tenplanets  w jakiej odległości od FunBox 3.0 pracuje Laptop, może sygnał słaby lub zakłócenie innych sieci (jak w bloku mieszkasz), jest opcja zmiany kanałów w FunBox 3.0, więc wypada je ręcznie ustawić, nie korzystać z automatycznych ustawień, na telefon jest aplikacja Mój FunBox, daje możliwość wyboru najlepszego pasma, jak wywala cię z 5Ghz to korzystaj z 2,4Ghz, gro problemów jest z 5Ghz (Mac).


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

Witam,
Funbox znajduje się w odległości 2m więc myślę że to nie tutaj leży problem, ponadto wszystkie inne sprzęty (w tym laptop męża) działają w porządku. W otoczeniu nie ma sąsiadów - to nowy blok i jeszcze się nie wprowadzili. Kanały ustawialiśmy (i później także przestawialiśmy) z technikiem Orange. Jestem prawie pewna że problem leży w moim sprzęcie.

Anonim

Nie dotyczy

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

@tenplanets  pisałem w podobnym temacie, autor odpuścił połączenie po wi-fi, inna opcja to kabel lan lub router z AP-Klient (przykładowo TP-Link Archer C6), wyłączyć w FunBox wi-fi a na tym drugim korzystać, moim zdaniem tak 50/50 to wina FunBox/Mac


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...

Cześć,

Mam ten sam problem:

https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/FunBox-3-0-nie-współpracuje-z-niektórymi-laptopami-Mac/td...

 

Niestety sam problem nie jest do tej pory rozwiązany. Stosuję rozwiązanie tymczasowe zasugerowane przez @Anonim i działa.

 

Podobno może to w przyszłości być rozwiązane przez aktualizację softu na FunBox 3.0, ale na razie się tego nie doczekałem 😞