- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...
Mam Funbox 3.0 i MacBook Pro (2017). Od miesiąca nie jestem w stanie korzystać z internetu - cały czas się rozłącza. Zgodnie z zaleceniami w podobnych wątkach na forum, próbowałam zmiany nazwy, hasła i typu zabezpieczenia (na WPA2-PSK). Nie pomogło... 😞
czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...
@tenplanets Ja tylko napiszę - u mnie na Maku wszystko śmiga 😉 Proponuję najpierw zresetować Funboxa spinaczem, następnie przywrócić cały system w Maku. Może w nim jest problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...
@tenplanetstak jak kolega mówi to raczej problem jest w systemie MAC należało by system zrestartować do stanu początkowego maka 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...
@tenplanets w jakiej odległości od FunBox 3.0 pracuje Laptop, może sygnał słaby lub zakłócenie innych sieci (jak w bloku mieszkasz), jest opcja zmiany kanałów w FunBox 3.0, więc wypada je ręcznie ustawić, nie korzystać z automatycznych ustawień, na telefon jest aplikacja Mój FunBox, daje możliwość wyboru najlepszego pasma, jak wywala cię z 5Ghz to korzystaj z 2,4Ghz, gro problemów jest z 5Ghz (Mac).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...
Witam,
Funbox znajduje się w odległości 2m więc myślę że to nie tutaj leży problem, ponadto wszystkie inne sprzęty (w tym laptop męża) działają w porządku. W otoczeniu nie ma sąsiadów - to nowy blok i jeszcze się nie wprowadzili. Kanały ustawialiśmy (i później także przestawialiśmy) z technikiem Orange. Jestem prawie pewna że problem leży w moim sprzęcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...
@tenplanets pisałem w podobnym temacie, autor odpuścił połączenie po wi-fi, inna opcja to kabel lan lub router z AP-Klient (przykładowo TP-Link Archer C6), wyłączyć w FunBox wi-fi a na tym drugim korzystać, moim zdaniem tak 50/50 to wina FunBox/Mac
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3.0 i laptop Mac - co chwila zrywa połączenie...
Cześć,
Mam ten sam problem:
Niestety sam problem nie jest do tej pory rozwiązany. Stosuję rozwiązanie tymczasowe zasugerowane przez @Anonim i działa.
Podobno może to w przyszłości być rozwiązane przez aktualizację softu na FunBox 3.0, ale na razie się tego nie doczekałem 😞