Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dysk sieciowy podłączony skrętką przez port RJ45 - problem z podłączeniem


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Dysk sieciowy podłączony skrętką przez port RJ45 - problem z podłączeniem

Mam problem z podłączeniem dysku sieciowego Seagate Central 4TB. Po podłaczeniu dysku do Liveboxa 2, kontrolka w dysku świeci na zielono, co oznacza, że dysk jest podłączony. Niestety dysku w sieci nie widać. Po zalogowaniu do Liveboxa w zakładce Moja sieć - urządzenia podłączone do modemu, dysk jest widoczny. Jedna po kliknięciuna dysk, nie widać, żadnego adresu sieciowego, tak jak w innych urządzeniach. Nigdzie więcej twgo dysku nie widać.  Co zrobić, żeby dysk był widoczny w sieci. Czy do Livebox 2 można podłączyć dysk skrętką przez port RJ45.

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Dysk sieciowy podłączony skrętką przez port RJ45 - problem z podłączeniem


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Dysk sieciowy podłączony skrętką przez port RJ45 - problem z podłączeniem

Dzięki za podpowidź. Niestety ta instrukcja dotyczy dysku sieciowego podłączonego przez port USB. Ja swój dysk mogę podłączyć jedynie skrętką przez port sieciowy RJ45.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dysk sieciowy podłączony skrętką przez port RJ45 - problem z podłączeniem

Na francuskim odpowiedniku Nasz Orange był ten temat, ale nie było jednoznacznego rozwiązania (o ile znam francuski).
https://communaute.orange.fr/t5/ma-connexion/Disque-reseau-Seagate-central/td-p/462702



Pracuję w Orange
  • 356
  • 485
  • 25

Dysk sieciowy podłączony skrętką przez port RJ45 - problem z podłączeniem

Można podłączyć po skrętce, następnie nalezy skorzystać z instrukcji dołączonej do dysku