- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Dziś przez przypadek odkryłem, że na modemie Funbox 2.0 w gnieździe telefonicznym ( zielone do VoIP) brak jest sygnału. dziwnym było to, że dioda sygnalizująca działanie VoIP-a świeciła się na zielono. W menu modemu w jednym miejscu była informacja, że usługa działa prawidłowo, a w zakładce "mój telefon" brak było wpisów i info, że "nieaktywny". Same sprzeczności.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Myślę, że to jakiś "zwis" w konfiguracji. Zacznę od przywrócenia ustawień fabrycznych z jednoczesnym zgłoszeniem na infolinię i czat prośby o ponowne przesłanie konfiguracji na modem wraz z uwzględnieniem wysłania SMS-a z loginem i hasłem na telefon komórkowy. Rekonfiguracja i ewentualnie sprawdzenie czy soft na modemie jest aktualnie najnowszy wyeliminują błędy ustawień czy oprogramowania, a zgłoszenie na infolinię sprawi, że nie będziesz czekał doby na automatyczne wgranie oprogramowania dla VoIP-a.
Po całej operacji i odczekaniu (dajmy czas zadziałania infolinii i systemowi) ponownie włączę i wyłączę modem. Po tej czynności dioda aktywności usługi powinna znów się zaświecić na zielono, a sygnał pojawić. Warto tez skontrolować w menu modemu czy zgadza się numer usługi i czy wreszcie jest aktywna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Myślę, że to jakiś "zwis" w konfiguracji. Zacznę od przywrócenia ustawień fabrycznych z jednoczesnym zgłoszeniem na infolinię i czat prośby o ponowne przesłanie konfiguracji na modem wraz z uwzględnieniem wysłania SMS-a z loginem i hasłem na telefon komórkowy. Rekonfiguracja i ewentualnie sprawdzenie czy soft na modemie jest aktualnie najnowszy wyeliminują błędy ustawień czy oprogramowania, a zgłoszenie na infolinię sprawi, że nie będziesz czekał doby na automatyczne wgranie oprogramowania dla VoIP-a.
Po całej operacji i odczekaniu (dajmy czas zadziałania infolinii i systemowi) ponownie włączę i wyłączę modem. Po tej czynności dioda aktywności usługi powinna znów się zaświecić na zielono, a sygnał pojawić. Warto tez skontrolować w menu modemu czy zgadza się numer usługi i czy wreszcie jest aktywna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak sygnału na VoIP Funbox 2.0
Miałem rację. Po resecie "do fabryki" dioda już zgasła i dopiero po wygenerowaniu ponownej konfiguracji przez infolinię i restarcie urządzenia sygnał się pojawił. Działa i nawet dzwoni... Dodam tylko, że warto być cierpliwym i wykonywać te czynności spokojnie i wedle kolejności. Efekt murowany!