14-02-2017
15:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-02-2017
15:46
Brak statusu reklamacji
Witam.
Mam pytanie odnośnie braku możliwości sprawdzenia statusu zlożonej reklamacji. Na maila dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji opatrzonej numerem, natomiast w zakładce mój orange nie ma po niej żadnego śladu. O co chodzi?
Mam pytanie odnośnie braku możliwości sprawdzenia statusu zlożonej reklamacji. Na maila dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji opatrzonej numerem, natomiast w zakładce mój orange nie ma po niej żadnego śladu. O co chodzi?
Etykiety:
3 ODPOW. 3
14-02-2017
15:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-02-2017
15:50
Brak statusu reklamacji
A jesteś zalogowany na konto właściwej usługi?
Np. reklamacja dotyczyła komórki to musisz być zalogowany na właściwy numer, a nie np. na telefon domowy. itp
Np. reklamacja dotyczyła komórki to musisz być zalogowany na właściwy numer, a nie np. na telefon domowy. itp
14-02-2017
17:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-02-2017
17:18
Brak statusu reklamacji
Tak, jestem zalogowany na wlasciwa usluge. To wyglada tak, jakby nie bylo w ogole zgloszenia. Pare miesiecy wczesniej zlozylem rezygnacje i ona w statusie zgloszen istnieje. Tej obecnej nie ma, choc dostalem potwierdzenie jej zarejestrowania przez system. Poza tym nie moge zalozyc zadnego nowego zgloszenia- Orange ma awarie albo zablokowano mi ta funkcjonalnosc. Troche tych zgloszen jako szary obywatel (osoba fizyczna) wygenerowalem w ostatnich tygodniach...
14-02-2017
17:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-02-2017
17:53
Brak statusu reklamacji
Jeżeli posiadasz numer zgłoszenia, proponuję kontakt z BOK bezpłatnie poprzez aplikację mobilną "Mój Orange". Tam wyjaśnisz całą zaistniała sytuację zarówno reklamacji, jak i problemów związanych z MO. Jako że Orange cały czas coś wdraża, być może pracują nad czymś i nie możesz nic zrobić w panelu swoich usług.
Pozdrawiam
Maciej