Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak statusu reklamacji


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Brak statusu reklamacji

Witam.
Mam pytanie odnośnie braku możliwości sprawdzenia statusu zlożonej reklamacji. Na maila dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji opatrzonej numerem, natomiast w zakładce mój orange nie ma po niej żadnego śladu. O co chodzi?
3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32803
  • 38997
  • 1390

Brak statusu reklamacji

A jesteś zalogowany na konto właściwej usługi?
Np. reklamacja dotyczyła komórki to musisz być zalogowany na właściwy numer, a nie np. na telefon domowy. itp

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Brak statusu reklamacji

Tak, jestem zalogowany na wlasciwa usluge. To wyglada tak, jakby nie bylo w ogole zgloszenia. Pare miesiecy wczesniej zlozylem rezygnacje i ona w statusie zgloszen istnieje. Tej obecnej nie ma, choc dostalem potwierdzenie jej zarejestrowania przez system. Poza tym nie moge zalozyc zadnego nowego zgloszenia- Orange ma awarie albo zablokowano mi ta funkcjonalnosc. Troche tych zgloszen jako szary obywatel (osoba fizyczna) wygenerowalem w ostatnich tygodniach...

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Brak statusu reklamacji

Jeżeli posiadasz numer zgłoszenia, proponuję kontakt z BOK bezpłatnie poprzez aplikację mobilną "Mój Orange". Tam wyjaśnisz całą zaistniała sytuację zarówno reklamacji, jak i problemów związanych z MO. Jako że Orange cały czas coś wdraża, być może pracują nad czymś i nie możesz nic zrobić w panelu swoich usług. 

 

Pozdrawiam

Maciej