- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
Nie mamy połączenia z internetem, wszystkie diody się świecą poza "telefon" i "WPS". Jest niedziela więc infolinia odpada :/. Mamy światłowód i możemy połączyć się z wifi ale nie ma dostępu do internetu, tv nie działa telefon chyba też. Co możemy zrobić poza resetem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@Kgkaskuu odłącz na chwilę router od zasilania i podłącz ponownie.
Po ponownym uruchomieniu sprawdź połączenie i status diod.
Sprawdź również w routerze jaki masz wpisany login.
Jak pamiętasz login i hasło do usługi internetowej, to wpisz ponownie.
Teoretycznie router po restarcie powinien po kilku minutach sam pobrać dane logowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@Kgkaskuu Witam a podawałeś Hasło i login do internetu po restarcie modemu ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
Wymagane było jedynie hasło, wpisałam- nadal brak dostępu do internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@Kgkaskuu Tak jak w linku powinno wyglądać logowanie .https://www.orange.pl/kid,4003059580,id,4003088193,title,Livebox-30-konfiguracja-polaczenia-z-Intern...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@Kgkaskuu masz awarię, trzeba poczekać do jutra i zgłoszenie zrobić, po resecie do fabrycznych ustawień, router powinien pobrać sam ustawienia i net by był, skoro się to nie dzieje, to usterka na linii jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia z internetem
@Kgkaskuu czy internet już funkcjonuje? Udało się usunąć awarię?