- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam ma router funbox 2.0
Wszystko było dobrze do wczoraj, WiFi działało bez zarzutów i nadal działa ale trzy telefony przestały widzieć moją sieć a reszta widzi normalnie i łączy się.
Robiłem reset wyłączyłem z prądu , raz pomogło na 15 minut i znów te urządzenia nie widzą sieci, mam ten router 1.5 roku i do tej pory nie było problemu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak WiFi
@Wojtek-2012To może na tych telefonach zrób tak żeby zapomniały siec WIFI i zestaw od nowa polaczenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak WiFi
Robiłem tak, one w ogóle nie widzą tej mojej sieci od wczoraj, wyłączyłem router na 2 godziny i sieć była widoczna i po 15 minutach znów znikło na tych trzech urządzeniach, są one starsze ale to dziwne bo półtora roku działało ok i nagle takie coś.
Router mam od właśnie półtora roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak WiFi
@Wojtek-2012A łączysz się po 2.4 GHz czy 5 GHz ?
Edit jeszcze możesz zrobić tak http://www.orange.pl/kid,4004094945,id,4004932504,title,Orange-FunBox-20-podzial-pasma-WiFi-,helpart...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak WiFi
Wczoraj zmieniałem by było dzielone na 2.4 i 5g i też nic, teraz i tak jestem w pracy to nie mam jak grzebać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak WiFi
@Wojtek-2012Może była jakaś aktualizacja i cos się wysypało wiec tylko wymiana na nowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak WiFi
Ja te częstotliwości zmieniałem w aplikacji w telefonie, wrócę z roboty i spróbuję to zrobić z tej strony ale z telefonu po laptop też stracił WiFi,ma jakieś 10 lat i było ok. Później dam znać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak WiFi
Mi też się tak wydaje jeszcze raz spróbuję z tymi pasmami pokombinować, jak nie pójdzie to dzwonię do Orange,czy mogę też zgłosić wymianę przez internet?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak WiFi
@Wojtek-2012Tak możesz to zrobić przez czat ale wymagane jest zalogowanie się do konta Mój Orange
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »