Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Airbox, błąd SIM


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Airbox, błąd SIM

Witam, po dojściu do mnie zamówionego Airboxa wraz z kartą SIM, uruchomiłem urządzenie zgodnie ze wszystkim, wpisałem prawidłowy PIN, jednak wyskakuje komunikat, błędny SIM. Tu moje pytanie, umowa stanie się "ważna" za kilka dni, wtedy moja karta zostanie aktywowana i problem się rozwiąże? Jeśli nie, jak temu zaradzić 

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Airbox, błąd SIM

To nowa umowa czy przedłużenie?
Próbowałeś może włożyć kartę sim do innego urządzenia np. telefonu? tam działa?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Airbox, błąd SIM

Nie próbowałem, jest to jak się nie mylę przedłużenie starej umowy, w której był internet mobilny, teraz dostalem Airboxa z nową kartą SIM. Umowa "zawarta" na infolinii.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Airbox, błąd SIM

To nowa karta bywa zwykle aktywowana w ciągu 48 h(kiedy stara karta przestanie działać).

Jeśli to była oferta Orange Free lub nowa, to karta powinna działać.
Jeśli masz obecnie Orange FreeDom Pro (numer usługi zaczyna się od liter CDM i potem cyfr), to nowa karta od razu nie będzie działać na airboxie. Dopiero kiedy aneks wejdzie w życie (z nowym okresem rozliczeniowym) będzie dostęp do częstotliwości LTE/3G/2G.

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Airbox, błąd SIM

U mnie podobny problem ,wyskakuje błędny sim. Nie mam pojęcia jak to ogarnąć. Help!


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Airbox, błąd SIM

spróbuj przełożyć sim do innego urządzenia np. telefonu