16-12-2016
17:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2016
17:28
Airbox, błąd SIM
Witam, po dojściu do mnie zamówionego Airboxa wraz z kartą SIM, uruchomiłem urządzenie zgodnie ze wszystkim, wpisałem prawidłowy PIN, jednak wyskakuje komunikat, błędny SIM. Tu moje pytanie, umowa stanie się "ważna" za kilka dni, wtedy moja karta zostanie aktywowana i problem się rozwiąże? Jeśli nie, jak temu zaradzić
Etykiety:
5 ODPOW. 5
16-12-2016
19:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2016
19:20
Airbox, błąd SIM
To nowa umowa czy przedłużenie?
Próbowałeś może włożyć kartę sim do innego urządzenia np. telefonu? tam działa?
Próbowałeś może włożyć kartę sim do innego urządzenia np. telefonu? tam działa?
16-12-2016
22:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2016
22:47
Airbox, błąd SIM
Nie próbowałem, jest to jak się nie mylę przedłużenie starej umowy, w której był internet mobilny, teraz dostalem Airboxa z nową kartą SIM. Umowa "zawarta" na infolinii.
16-12-2016
22:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-12-2016
22:51
Airbox, błąd SIM
To nowa karta bywa zwykle aktywowana w ciągu 48 h(kiedy stara karta przestanie działać).
Jeśli to była oferta Orange Free lub nowa, to karta powinna działać.
Jeśli masz obecnie Orange FreeDom Pro (numer usługi zaczyna się od liter CDM i potem cyfr), to nowa karta od razu nie będzie działać na airboxie. Dopiero kiedy aneks wejdzie w życie (z nowym okresem rozliczeniowym) będzie dostęp do częstotliwości LTE/3G/2G.
Jeśli to była oferta Orange Free lub nowa, to karta powinna działać.
Jeśli masz obecnie Orange FreeDom Pro (numer usługi zaczyna się od liter CDM i potem cyfr), to nowa karta od razu nie będzie działać na airboxie. Dopiero kiedy aneks wejdzie w życie (z nowym okresem rozliczeniowym) będzie dostęp do częstotliwości LTE/3G/2G.
05-10-2018
11:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-10-2018
11:08
Airbox, błąd SIM
U mnie podobny problem ,wyskakuje błędny sim. Nie mam pojęcia jak to ogarnąć. Help!
05-10-2018
12:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-10-2018
12:39
Airbox, błąd SIM
spróbuj przełożyć sim do innego urządzenia np. telefonu