- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
Uwaga: trudny problem przekraczający możliwości infolinii
Zatem tak: do końca lutego mam pakiet Orange Love (internet 4G i tel. kom.) - kończy się 28 lutego i nie będzie przedłużany.
Dzisiaj wziąłem sobie inny Orange Love: Orange Love Mini Internet 2/19 (neostrada + ten sam nr tel. kom. co powyżej - kontynuacja) na 2 lata.
Gdy loguję się po swoim dotychczasowym loginie (adres mailowy) i haśle do Mój Orange to wyświetla mi wciąż tylko ten pakiet Love 4G + tel. kom., a neostrady nie widać.
Jak zrobić by było ją widać? W sensie ten mój nowy pakiet Orange Love (neo + kom.)
Łączenie usług mówicie? Nie działa.
Od nowa rejestracja nowego konta? Nie działa*.
*ponieważ każą wpisywać albo numer komórkowy albo ID neostrady mam taki oto fajny błąd:
1) nr kom.:
yyyyy supcio, ale jeśli się zaloguję to znów będzie tylko widoczny ten pakiet poprzedni,.... dalej....
2) ID neostrady, przepisuję z umowy:
yyyy ok… ale dlaczego? To jest ID z umowy… więc o co heloł?
Brak dostępu do konta? To skąd mam wiedzieć ile trzeba zapłacić na fakturze czy inne szczegóły?
Oprócz tego na umowie mam jeszcze numer umowy TEL<cyfry> - nie przechodzi.
Mam też login neo, ale pole hasło jest puste. Gdzie, kiedy i jak je, ustawić?
pozdr
___________
* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
Musi przetworzyć, prawdopodobnie od nowego okresu rozliczeniowego będzie widoczne, okres rozliczeniowy będzie inny niż w przypadku Love LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
LTE nie odłączone, bo jeszcze do końca okresu rozlicz. będzie chodzić (płacę za styczeń).
Umowa na neo jest od 8 stycznia, a dzisiaj przychodzi technik. Jak jest okres rozlicz. neo to ja nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
@w4rb1rd jeżeli masz konto zarejestrowane na e-mail, to wszystkie usługi po podpisaniu umowy powinny zostać dołączone do tego konta, o ile są na Ciebie zapisane. Przed podpisaniem umowy usług jeszcze nie zobaczysz. Zostaną dołączone automatycznie po zidentyfikowaniu numeru PESEL za około 2-4 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
- ok, umowę podpisałem 8 stycznia, więc na pewno minęło już 2-4 dni
- e-mail ten sam co poprzednio, pesel tym bardziej
- na ziomka-montera czekam od poniedziałku… jak nie dotrze do piątku, to w poniedziałek w nast. tyg. anuluję i wypowiadam co tylko się da i zapominam o pomarańczy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
@w4rb1rd to jest dopiero umowa wstępną. Dopiero po uruchomieniu usługi podpiszrch docelową umowę u montera, potem powinna się pojawić usługa na koncie Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
Nie wygląda mi to jak umowa wstępna. Dzwoniłem do placówki - nie mają informacji dlaczego technik nie przyszedł.
The end.
___________
* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
Ok, zainstalowali mi Neo, po tygodniu.
Teraz nie wiem skąd wynaleźć konto, na które mam bulić za faktury. Nawet nie wiem, którego dnia miesiąca. Znam tylko kwotę - z umowy.
Więc, mówicie, że po 2-4 dniach magicznie pojawi się na Mój Orange pod tym samym loginem co używałem dotychczas (mail bez zmian - nawet taki sam jest na umowie)?
Oby.
Bo jakby co to ponownie próbowałem zarejestrować nowe konto i tak j.w. - numer tel. już zajęty, a ID Neo nie uprawnione do rejestracji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nowe konto - błąd przy rejestracji
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »