- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W Moj orange ver. 3.9, windows phone, usluga Orange LTE. Co mam zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane w apce i na portalu nie różnią sie wcale. Do konta w apce loguje sie przez login/hasło.
Na forum wyczytałem , że trzeba zakonczyc sesje transmisji przynajmiej raz na dzień, to system "odświeży" stan konta. Tak też zrobiłem - teraz jest lepiej, widzę w miarę aktualne dane o stanie konta.
Dziękuje za pomoc, jak będzie coś się działo to się odezwę..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie aktualizuje stanu konta
A jaka dokładniej to oferta? Na kartę czy na abonament?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie aktualizuje stanu konta
Sprawdź na początek czy dane (Stan konta) na portalu Mój Orange różnią się znacząco od tych w apce.
Do konta w apce logujesz sie parametrami (nr/login i hasło) czy może przez 'Szybki podgląd'?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane w apce i na portalu nie różnią sie wcale. Do konta w apce loguje sie przez login/hasło.
Na forum wyczytałem , że trzeba zakonczyc sesje transmisji przynajmiej raz na dzień, to system "odświeży" stan konta. Tak też zrobiłem - teraz jest lepiej, widzę w miarę aktualne dane o stanie konta.
Dziękuje za pomoc, jak będzie coś się działo to się odezwę..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie aktualizuje stanu konta
No to super, że już gdzie indziej odnalazłeś odpowiedź na swoje pytanie 🙂