Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak informacji na koncie "błąd komponentu"


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

brak informacji na koncie "błąd komponentu"

Od 14 lipca br. już dwa razy usuwałem konto. Teraz problem znów powrócił.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6184
  • 25241
  • 211

brak informacji na koncie "błąd komponentu"


@SieneKnapisał(-a)

Od 14 lipca br. już dwa razy usuwałem konto. Teraz problem znów powrócił.


Poprzednio pomogło? Może i teraz pomoże?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

brak informacji na koncie "błąd komponentu"

Od ostatniej "przygody" z kontem, już dwa razy usuwałem konto. To jakaś porażka. Za każdym razem trzeba dzwonić na infolinię i tak 6pln z groszami ponad abonament. A problem leży po stronie Orange. Co za badziew ... Dzwonisz, składasz dyspozycję usunięcia konta, czekasz 3-5 dni roboczych, konto usunięte i 6pln skasowane. Po tygodniu rejestrujesz konto, działa że trzy, cztery logowania i znów Ups! Coś poszło nie tak ble ble ble...  


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19500
  • 56422
  • 767

brak informacji na koncie "błąd komponentu"

@SieneK przykro, że Ciebie spotykają takie problemy z kontem. Napiszę tak jak mi konsultanci Orange odpowiedzieli. Konto Mój Orange jest tylko dodatkiem do usługi, więc nie gwarantują poprawnego działania. Też niejednokrotnie mam problemy z kontem. Czas usuwania awarii w moim przypadku wynosi najczęściej kilka miesięcy. Usunięcie konta już nie pomaga.

Ja swój problem rozwiązałem przenosząc numery do konkurencji oraz przepisując na osoby z rodziny. Od momentu przepisania nie miałem żadnych problemów z kontami Mój Orange.

Co do opłaty za infolinię, możesz zglosić zwrot. Powinni uwzględnić.