- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak informacji na koncie "błąd komponentu"
Od 14 lipca br. już dwa razy usuwałem konto. Teraz problem znów powrócił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak informacji na koncie "błąd komponentu"
@SieneKnapisał(-a)Od 14 lipca br. już dwa razy usuwałem konto. Teraz problem znów powrócił.
Poprzednio pomogło? Może i teraz pomoże?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak informacji na koncie "błąd komponentu"
Od ostatniej "przygody" z kontem, już dwa razy usuwałem konto. To jakaś porażka. Za każdym razem trzeba dzwonić na infolinię i tak 6pln z groszami ponad abonament. A problem leży po stronie Orange. Co za badziew ... Dzwonisz, składasz dyspozycję usunięcia konta, czekasz 3-5 dni roboczych, konto usunięte i 6pln skasowane. Po tygodniu rejestrujesz konto, działa że trzy, cztery logowania i znów Ups! Coś poszło nie tak ble ble ble...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak informacji na koncie "błąd komponentu"
@SieneK przykro, że Ciebie spotykają takie problemy z kontem. Napiszę tak jak mi konsultanci Orange odpowiedzieli. Konto Mój Orange jest tylko dodatkiem do usługi, więc nie gwarantują poprawnego działania. Też niejednokrotnie mam problemy z kontem. Czas usuwania awarii w moim przypadku wynosi najczęściej kilka miesięcy. Usunięcie konta już nie pomaga.
Ja swój problem rozwiązałem przenosząc numery do konkurencji oraz przepisując na osoby z rodziny. Od momentu przepisania nie miałem żadnych problemów z kontami Mój Orange.
Co do opłaty za infolinię, możesz zglosić zwrot. Powinni uwzględnić.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »