Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

bok@orange.pl

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Komentator
  • 54
  • 75
  • 0

bok@orange.pl

@ketrasaArtur tak to prawda, ale też wiesz ludzie maja swoje obowiązki więc tez nie  wypada bezpośrednio pisać co do niektórych gdyż sam wiem jakie to jest uciążliwe jak dostajesz dodatkową robotę. Takie moje zdanie jest przynajmniej co do tego. 


Poziom 37, Guru **
  • 10933
  • 19300
  • 398

bok@orange.pl

@david565 na forum również pojawiają się pracownicy Orange i można również z nimi pewne sprawy uzgodnić na priw.

Konto usunięte

Nie dotyczy

bok@orange.pl

Co już czat w soboty pracuje? 


Poziom 37, Guru **
  • 10933
  • 19300
  • 398

bok@orange.pl

@Konto usunięte takie informacje są podane na czacie. Jeszcze nie sprawdzałem.


Poziom 18, Komentator
  • 54
  • 75
  • 0

bok@orange.pl

@Konto usunięte tak owszem, wczoraj zagadałem nawet do nich. 


Poziom 37, Guru **
  • 10933
  • 19300
  • 398

bok@orange.pl

I w dodatku w dni od poniedziałku do piątku wydłużony jest czas, wcześniej był krótszy. 


Poziom 14, Recenzent
  • 19
  • 30
  • 0

bok@orange.pl

@Citi2017czy wiesz jak przejść "sztuczną inteligencję" aby dostać się na rozmowę z konsultantem? Co nie napiszesz to sprawa "szybko jest załatwiana" i kończona rozmowa...

 


Poziom 30, Ekspert
  • 6037
  • 10161
  • 73

bok@orange.pl

@moyotom  Jak dzwonisz na 510 100 100 musisz do 5 lub 6 razy powtórzyć proszę o rozmowę z konsultantem po tym Max przełączy do konsultanta


Poziom 37, Guru **
  • 10933
  • 19300
  • 398

bok@orange.pl

@moyotom czy na infolinii, czy na czacie trzeba kilka razy powtórzyć: "Proszę o połączenie z konsultantem". Na infolinii to działa trochę lepiej, z czatem różnie bywa, często są rozłączane rozmowy. Czasami MAX-owi brakuje danych, które rzekomo podajemy niepoprawnie.

Osobiście, jak chcę przeprowadzić rozmowę na czacie, to loguję się na stare konto (dane tak jak do logowania na forum, nie loguję się e-mailem). Taki czat lepiej działa i szybciej można się dogadać.


Poziom 14, Recenzent
  • 19
  • 30
  • 0

bok@orange.pl

@ketrasaArturu mnie Twoja metoda nie działa, próbowałem z 10 razy i nic, za każdym razem kilkukrotnie pisałem "Proszę o połączenie z konsultantem" i  za każdym razem zbycie:

"Dziękuję. Wszystko się zgadza. Twój numer został zablokowany z powodu braku płatności w terminie. Widzę jednak, że wszystkie zaległości są już uregulowane, dlatego zlecę odblokowanie. Zdejmiemy blokadę jak najszybciej - maksymalnie do 24 godzin - o czym poinformujemy Cię SMS-em. Po zdjęciu blokady zalecam wyłączenie i włączenie urządzenia. To gwarantuje poprawne działanie usług. W tej sprawie pomoże Ci doradca. Aby się z nim połączyć załóż konto Mój Orange klikając w link: "

Sprawa nadaje się do UOKiK, naliczyli mi nieprawidłowo fakturę i nie można tego zgłosić bezpłatnie...