- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja Mój Orange
► Temat został przeniesiony z kategorii Sieć i dostępność usług (etykieta: internet mobilny) ze względu na poruszane zagadnienia - Moderator Wiktor ◄
Witam, od kilku dni aplikacja Mój Orange w telefonie nie działa do końca poprawnie. Tzn. pokazuje wpłaty, oferty, terminy itp, ale niestety wykaz połączeń zatrzymał się na 20.09.2018, czyli prawie tydzień. Nie mogę sprawdzić ile zużyłem internetu. Spróbowałem sprawdzić konto i zalogowałem się na stronie www - efekt ten sam. Próbowałem złożyć reklamację za pomocą czatu, ale generalnie pracownica mnie zbyła - kazała pobrać aplikację ze strony i się rozłączyła. po co mam ściągać ze strony, kiedy mam zainstalowaną aktualną wersję. Możecie coś poradzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja Mój Orange
Do odświeżenia pozostałych danych potrzebne jest zakończenie sesji. Do tego wystarczy wyłączyć router na chwilę i włączyć ponownie. Wtedy maksymalnie zazwyczaj do dwóch (chociaż nawet 5 minut zazwyczaj starczy) godzin pokaże się połączenie, oraz pozostały transfer.