Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zatrudnijcie proszę kogoś od kontroli jakości doświadczenia klientów.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 548
  • 3

Zatrudnijcie proszę kogoś od kontroli jakości doświadczenia klientów.

Pewnie nikt tego z O nie czyta, ale może potencjalnych klientów to zainteresuje.

Wiele usług firm trzecich można opłacać dodając należność do rachunku w Orange - usługa zwie się UFOR.

Pomyślałem że spróbuję. I to był błąd. 

1. Włączam w Mój Orange (O) usługę "Zgoda na doliczenie do rachunku w Orange opłat za usługi innych dostawców" ustawiam limit 70 zł - domyślny.

2. Zauważam, że mogę opłacać Canal+ tą metodą - zmieniam w MO limit na 100 zł i w C+ ustawiam metodę płatności na rachunek w Orange.

3. Wymagane jest potwierdzenie kodem SMS. W wiadomości przychodzi kod z informacją, że mam go podać na stronie, jeśli "chcę wyrazić zgodę z limitem 70zł".

Płatnośc w C+ jest na wyższą kwotę. Dlatego zmieniałem w MO limit wcześniej.

Co teraz? Zgodzić się? Czy to obniży limit z ustawionch 100 zł na 70 zł? Co z płatnością C+ na wyższą kwotę? Czy te 70 zł to limit tylko na tę płatność (C+) czy na sumę wszystkich, tak jak opisano limit w MO? Tyle pytań, zero odpowiedzi.

4. Kilkadziesiąt sekund po pierwszym SMSie, przychodza trzy kolejne. W sumie mam 4 smsy i 4 kody. Który podać? Czy ja się właśnie zapytałem o 4 limity 70 zł? O jeden z limitem 280zł? Kto to wie...

5. Kilka dni później pomyślałem że dodam płatność Orange do Apple - może problemy z C+ to był wyjątek.

Cóż, człowiek niby wie, ale się łudzi.

6. Zwiększam w MO limit płatności doliczaniem do rachunku do 250 zł.

6. Dodaję w Apple metodę płatności. Ponownie SMSy od Orange z kodem. Z innego numeru niż wcześniejsze SMSy z kodami. Tym razem w minutę wiadomości wpadły trzy, oczywiście z trzeba różnymi kodami. Pomimo tego że od kilku dni limit płatności to 100 zł, teraz zwiększony do 250 zł, w treści SMS jest info że kodem potwierdzam zgodę na obciążenia mojego numeru usługami innych dostawców (liczba mnoga, zatem rozumiem że mowa o sumie) do 70 zł... Zatwierdzam - przeszło.

7. Trzydzieści minut później, O wysyła maila z informacją, że aktywują usługę UFOR z limitem 70 zł...

8. Trzydzieści cztery minuty później, Orange przysyła SMS z numeru "Orange" z informacją że właśnie aktywowali płatności za usługi trzecich firm z limitem 70 zł. - dla jasności, usługa aktywowana była kilka dni wcześniej z limitem najpierw zmienionym na 100 zł a potem na 250 zł.

9. Dziesięć minut później, kolejny SMS z informacją, że limit zmieniono na 250 zł...

 

Podsumowując - nadal nie wiem kochani co tam u siebie palicie, ale chyba za dużo.

 

PS. Jak klientowi 3 razy w każdym kanale zaproponowaliście usługę pseudobezpieczeństwa 4 w 1 ze zniżką za 25 zł miesięcznie i on te sześć razy odmówił, to jak wygląda Wasz tok myślenia w przygotowaniu upsellingu tak, że dalej przy każdym logowaniu wyświetlacie zasłaniającą całą stronę i wymagającą zamknięcie formatkę zgody na tę usługę, (wyglądającą jak zgoda na ciasteczka i przetwarzanie danych, gdzie wielu userów z rozpędu się zgodzi), oczekując, że w końcu klient za siódmym razem się zgodzi bo tak go tym zdenerwujecie?

Serio, chętnie poczytam jaka jest idea.

2 ODPOW. 2

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19968
  • 57750
  • 784

Zatrudnijcie proszę kogoś od kontroli jakości doświadczenia klientów.

@the_woocash według mnie powinny najpierw poprzednie opłaty za usługi zostać anulowane, a dopiero włączane nowe z większym limitem. W tym przypadku może być, że zsumują się opłaty za wszystkie włączone usługi, albo część z nich może nie zistać opłacone, jeśli limit będzie przekroczony.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 154
  • 548
  • 3

Zatrudnijcie proszę kogoś od kontroli jakości doświadczenia klientów.

Eh.

 

10. 2 grudnia ni z gruchy ni z pietruchy wpada mail "otrzymaliśmy Twoją zgodę na doliczanie opłat za usługi innych dostawców do Twojego rachunku w Orange za numer telefonu [tu mój numer] z limitem 100 zł miesięcznie."

Oczywiście nie robiłem nic w celu zmiany mojego limitu który do tej pory ustawiony był na 250 zł. Co ciekawe dotychczasowe cykliczne transakcje UFOR na rachunku, przekraczają 100 zł, więc ustawiony przez O limit jest ewidentnie za niski. 

11. Zabieram się za zmianę limitu, ale nawet nie zdążyłem zalogować się do MO, gdy 2 minuty po pierwszym, dostaję następnego maila: "zgodnie z Twoim zleceniem, zmieniliśmy limit na doliczanie opłat za usługi innych dostawców do Twojego rachunku w Orange do wartości 100zł dla numeru [tu mój numer].

 

Podsumowując O zmienił samowolnie i bez zlecenia limit z 250 zł na 100 zł. Następnie O zmienił go z 100 zł na 100 zł (nie wiem jak to możliwe, ale hej - to O). Fajnie że chociaż dostałem o tym informację mailem i jeszcze mam cierpliwość do ich odbierania, bo w innym przypadku obciążenia przekroczyłyby limit i płatności nie powiodłyby się. Mam cichą nadzieję że te wiadomości to był efekt jakichś zmian na lepsze i coś tam nie poszło do końca idealnie, ale będzie już lepiej?

 

Ja nie wiem, może mam pecha, ale hej Orange, może szukacie testerów czy zrobić coś a'la bug bounty? Wymyślcie jakąś stawkę za każdy znaleziony błąd, na koniec każdego miesiąca wystawię Wam nawet FV23% 🙂