- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zatrudnijcie proszę kogoś od kontroli jakości doświadczenia klientów.
Pewnie nikt tego z O nie czyta, ale może potencjalnych klientów to zainteresuje.
Wiele usług firm trzecich można opłacać dodając należność do rachunku w Orange - usługa zwie się UFOR.
Pomyślałem że spróbuję. I to był błąd.
1. Włączam w Mój Orange (O) usługę "Zgoda na doliczenie do rachunku w Orange opłat za usługi innych dostawców" ustawiam limit 70 zł - domyślny.
2. Zauważam, że mogę opłacać Canal+ tą metodą - zmieniam w MO limit na 100 zł i w C+ ustawiam metodę płatności na rachunek w Orange.
3. Wymagane jest potwierdzenie kodem SMS. W wiadomości przychodzi kod z informacją, że mam go podać na stronie, jeśli "chcę wyrazić zgodę z limitem 70zł".
Płatnośc w C+ jest na wyższą kwotę. Dlatego zmieniałem w MO limit wcześniej.
Co teraz? Zgodzić się? Czy to obniży limit z ustawionch 100 zł na 70 zł? Co z płatnością C+ na wyższą kwotę? Czy te 70 zł to limit tylko na tę płatność (C+) czy na sumę wszystkich, tak jak opisano limit w MO? Tyle pytań, zero odpowiedzi.
4. Kilkadziesiąt sekund po pierwszym SMSie, przychodza trzy kolejne. W sumie mam 4 smsy i 4 kody. Który podać? Czy ja się właśnie zapytałem o 4 limity 70 zł? O jeden z limitem 280zł? Kto to wie...
5. Kilka dni później pomyślałem że dodam płatność Orange do Apple - może problemy z C+ to był wyjątek.
Cóż, człowiek niby wie, ale się łudzi.
6. Zwiększam w MO limit płatności doliczaniem do rachunku do 250 zł.
6. Dodaję w Apple metodę płatności. Ponownie SMSy od Orange z kodem. Z innego numeru niż wcześniejsze SMSy z kodami. Tym razem w minutę wiadomości wpadły trzy, oczywiście z trzeba różnymi kodami. Pomimo tego że od kilku dni limit płatności to 100 zł, teraz zwiększony do 250 zł, w treści SMS jest info że kodem potwierdzam zgodę na obciążenia mojego numeru usługami innych dostawców (liczba mnoga, zatem rozumiem że mowa o sumie) do 70 zł... Zatwierdzam - przeszło.
7. Trzydzieści minut później, O wysyła maila z informacją, że aktywują usługę UFOR z limitem 70 zł...
8. Trzydzieści cztery minuty później, Orange przysyła SMS z numeru "Orange" z informacją że właśnie aktywowali płatności za usługi trzecich firm z limitem 70 zł. - dla jasności, usługa aktywowana była kilka dni wcześniej z limitem najpierw zmienionym na 100 zł a potem na 250 zł.
9. Dziesięć minut później, kolejny SMS z informacją, że limit zmieniono na 250 zł...
Podsumowując - nadal nie wiem kochani co tam u siebie palicie, ale chyba za dużo.
PS. Jak klientowi 3 razy w każdym kanale zaproponowaliście usługę pseudobezpieczeństwa 4 w 1 ze zniżką za 25 zł miesięcznie i on te sześć razy odmówił, to jak wygląda Wasz tok myślenia w przygotowaniu upsellingu tak, że dalej przy każdym logowaniu wyświetlacie zasłaniającą całą stronę i wymagającą zamknięcie formatkę zgody na tę usługę, (wyglądającą jak zgoda na ciasteczka i przetwarzanie danych, gdzie wielu userów z rozpędu się zgodzi), oczekując, że w końcu klient za siódmym razem się zgodzi bo tak go tym zdenerwujecie?
Serio, chętnie poczytam jaka jest idea.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zatrudnijcie proszę kogoś od kontroli jakości doświadczenia klientów.
@the_woocash według mnie powinny najpierw poprzednie opłaty za usługi zostać anulowane, a dopiero włączane nowe z większym limitem. W tym przypadku może być, że zsumują się opłaty za wszystkie włączone usługi, albo część z nich może nie zistać opłacone, jeśli limit będzie przekroczony.