Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zamiana kont lub mejla

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 20
  • 1

Zamiana kont lub mejla

Mam nadzieję, że ktoś zrozumie 😳

 

Moje konto przypisane do mojego mejla ma usługi zarejestrowane na inną osobę.

Konto innej osoby przypisane do jej mejla ma usługi zarejestrowane na mnie.

 

Czy da się, a jeśli tak, to jak:

1. Przypisać wszystkie usługi do mojego konta z moim mejlem.

2. Jeśli powyższe niemożliwe: jak zamienić mejle (konta), abym na moim koncie z moim mejlem były moje usługi, a na tym drugim koncie z innym mejlem usługi tej drugiej osoby.

 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 20
  • 1

Zamiana kont lub mejla

Ok.

Długo zeszło, ale widocznie tak miało być.

 

Połową rozwiązania mojego problemu było usunięcie wszystkich kont "Mój Orange", które to "poodwiązywało" usługi od mejli i uwolniło je do ponownej rejestracji.

 

Druga połowa i to chyba ważniejsza, to kwestia właściwej kolejności rejestrowania. Należy najpierw zarejestrować usługi, na mejla, który ma być tym właściwym. Sprawdzić, czy wszystko jest ok (czy wszystkie pożądane usługi się pojawiły).

Następnie można "podpiąć" kolejne usługi (nawet nie należące do tego samego PESEL) rejestrując się po nrze usługi lub telefonu (nie po mejlu!). Istotne jest, aby mejlem kontaktowym dla tych "obcych" usług był ten mejl, którym się zarejestrowaliśmy (można to załatwić przez BOK). Podczas rejestracji połączone zostanie nasze konto Mój Orange - system wskaże logowanie zamiast rejestracji kolejnego konta.

Dla osób, które już mają właściwego mejla z właściwymi usługami pozostaje skasowanie konta dla "obcych" usług, zmiana mejla kontaktowego na ten właściwy, a następnie ponowna rejestracja po nrze usługi lub tel.

 

W załączeniu jak to teraz widać.

 

PS. Brawa dla pani Zuzanny z BOK, która jako jedyna stamtąd, to ogarnęła. 👏

 

Screenshot 2022-02-26 at 11-07-54 Usługi stacjonarne.png

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 37, Guru **
  • 10394
  • 39748
  • 459

Zamiana kont lub mejla

@imja Obie osoby idą do BOK-u i z konsultantem wyjaśniają sprawę. Najprościej, bo odpowiedź znasz od razu  i na miejscu zweryfikują Wasze uprawnienia do obu kont. Ważne, aby były obie strony...


Poziom 38, Guru ***
  • 16236
  • 42926
  • 607

Zamiana kont lub mejla

@imja 

Ad1) da się usługi przepisać na Ciebie od innej osoby. Trzeba się udać do salonu z dowodami osobistymi Ty i osoba od której przepisujesz usługi na siebie. Wyjątkiem jest LOVE, gdzie niestety na dzień dzisiejszy brak cesji.

Ad2) Zamianę e-maili możesz wykonać kontaktując się z konsultantem: czat, infolinia. Może być potrzebny trzeci e-mail, bo podejrzewam, że nie da się przypisać dwóch e-maili do jednego konta. 

 

Anonim

Nie dotyczy

Zamiana kont lub mejla

@ketrasaArtur zgadza się. Ogólnie nie da się przypisać 1 adresu do 2 kont. Zmianę adresu można do BOK robi od ręki, wycieczki do salonu nie są konieczne. Najpierw  zgłaszasz zmianę adresu na swoim koncie na jakiś alternatywny .Tym samym email drugiej osoby będzie zwolniony z powiązania z MO. Więc ona będzie mogła zlecić przypisanie go do swojego konta  Potem Ty ponownie zmieniasz adres na ten swój docelowy. Jak się spotkacie można do ogarnąć w jedne rozmowie albo każdy krok osobno. 


Poziom 20, Pasjonat
  • 72
  • 599
  • 3

Zamiana kont lub mejla

@imja chodzi Ci o adres, na który sieć wysyła Ci informacje, czy założone konto w Mój Orange? Jeśli chodzi o to drugie, to najlepiej będzię jeśli Ty i ta osoba, po zalogowaniu na konto usuniecie je, a następnie założycie na nowo.

Anonim

Nie dotyczy

Zamiana kont lub mejla

@bezaikropka można i tak. 


Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 20
  • 1

Zamiana kont lub mejla

Ok.

Długo zeszło, ale widocznie tak miało być.

 

Połową rozwiązania mojego problemu było usunięcie wszystkich kont "Mój Orange", które to "poodwiązywało" usługi od mejli i uwolniło je do ponownej rejestracji.

 

Druga połowa i to chyba ważniejsza, to kwestia właściwej kolejności rejestrowania. Należy najpierw zarejestrować usługi, na mejla, który ma być tym właściwym. Sprawdzić, czy wszystko jest ok (czy wszystkie pożądane usługi się pojawiły).

Następnie można "podpiąć" kolejne usługi (nawet nie należące do tego samego PESEL) rejestrując się po nrze usługi lub telefonu (nie po mejlu!). Istotne jest, aby mejlem kontaktowym dla tych "obcych" usług był ten mejl, którym się zarejestrowaliśmy (można to załatwić przez BOK). Podczas rejestracji połączone zostanie nasze konto Mój Orange - system wskaże logowanie zamiast rejestracji kolejnego konta.

Dla osób, które już mają właściwego mejla z właściwymi usługami pozostaje skasowanie konta dla "obcych" usług, zmiana mejla kontaktowego na ten właściwy, a następnie ponowna rejestracja po nrze usługi lub tel.

 

W załączeniu jak to teraz widać.

 

PS. Brawa dla pani Zuzanny z BOK, która jako jedyna stamtąd, to ogarnęła. 👏

 

Screenshot 2022-02-26 at 11-07-54 Usługi stacjonarne.png

 


Poziom 38, Guru ***
  • 16236
  • 42926
  • 607

Zamiana kont lub mejla

@imja dla mnie te powiązania, to zaleciałości jeszcze poprzedniego konta Mój Orange. Obecnie wystarczy założyć konto na e-maila w Mój Orange, a usługi automatycznie dodadzą się po numerze PESEL. Jak chcę dołączyć innego użytkownika, to zakładam dla niego na inny adres e-mail konto i po zalogowaniu mam dostęp do kolejnego konta. Takich powiązań nie robiłem, a mam obecnie dostęp do 4 różnych kont, które wyświetlają się w jednym miejscu.


Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 20
  • 1

Zamiana kont lub mejla

Być może tak.

Jednak u mnie był "misz-masz" z kontami i mejlami, stąd cała "zabawa".

Poza tym wygodniej mieć usługi z 2 różnych nr PESEL na jednym koncie.


Poziom 19, Pasjonat
  • 1439
  • 11644
  • 1

Zamiana kont lub mejla

@imja , ja na swoim koncie mam misz-masz i poszło zgłoszenie, gdyż konsultantka nie miała mocy. Niewiele można samemu zarządzić. Chyba, że usunięcie konta i na nowo założenie uporządkuje usługi.Ograniczone zarządzanieOgraniczone zarządzanie