- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłaczone i poprzenoszone opcje w Nowym Mój Orange
No to ładne "kapcie" z Orange się dzieją. W ostatnim czasie - tak od października 2017 - po diametralnych zmianach - Nowy Mój Orange, od tego się zaczęło - jest mała katastrofa. Wyłączono i przeniesiono wszystkie dotychczasowe opcje obsługi przez stronę internetową Mój Orange do aplikacji, nie można zalogować się do strony Mój Orange - wciąż komunikat o błędzie i najlepsze na deser - naliczył mi system SMSy wysłane rzekomo na numery stacjonarne, nie wiem jakim cudem, nie wykonałem i nie wykonuję takich operacji z racji bezcelowości. To po prostu przebiło wszystko, chociaż ze swojego stażu abonenckiego pamiętam z przeszłości taka sytuację, która została oczywiście rozwiązana przez ówczesną Idea. No i koniec z połaczeniami w ramach opłat abonamentowych z BOKiem (nie mylić z infolinią), BOK jest pomocą dla abonenta a nie infolinią - dzwonię tam w celu reklamacji albo z przyczyn technicznych. A teraz nie można zgłosić ze strony Mój Orange a za rozmowy z aplikacji trzeba płacić - to już jest działanie ..... brak słów. Mam nadzieje teraz też na pozytywne zakończenie przypadku.
Jest to niestety skutek wprowadzania zbyt wiele w jednym krótkim czasie - coś musi pęknąc 🙂 ale oby nie na korzyść.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłaczone i poprzenoszone opcje w Nowym Mój Orange
Zamiast telefonu może być Czat, za free jest, zmian jest dużo 😉
Portal cóż przebudowali, mi zmiana zaskoczyła, jak u ciebie bug, zgłoszenie zrób to naprawią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłaczone i poprzenoszone opcje w Nowym Mój Orange
@Anonimnapisał(-a)Zamiast telefonu może być Czat, za free jest, zmian jest dużo 😉
Portal cóż przebudowali, mi zmiana zaskoczyła, jak u ciebie bug, zgłoszenie zrób to naprawią.
Niestety nie. Czat w nowym Mój Orange nie działa. Nie poprawiają nic, zgłaszałem kilkukrotnie. Nie ma możliwości sprawdzenia wykorzystania (wesoły konsultant na ten zarzut przesłał zrzut ekranu z Pomocy do poprzedniej wersji Mój Orange - tam jest to, oczywiście), nie ma możliwości zmiany usług (tylko ewentualnie dodatkowe pakiety, ale już nie zmiana wysokości abo itp.).
Nie ma nawet możliwości powrotu do poprzedniej strony!
No, popisali się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłaczone i poprzenoszone opcje w Nowym Mój Orange
Wszystko co nowe obarczone jest usterkami, pewnie to naprawią, dzwonić na płatny a potem Zgłoszenie o zwrot za to Połączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłaczone i poprzenoszone opcje w Nowym Mój Orange
@Sid napisał:
Pokaż szczegóły(...) Wyłączono i przeniesiono wszystkie dotychczasowe opcje obsługi przez stronę internetową Mój Orange do aplikacji, nie można zalogować się do strony Mój Orange - wciąż komunikat o błędzie (...)
Te opcje czy funkcje nie zostały przeniesione z NMO do apki... Apka po prostu nadal korzysta ze starszego systemu. Dlatego nadal logujemy się w niej przez nr usługi/login oraz hasło. (W przyszłości oczywiście obydwie platformy - i apka, i nowy serwis www - zostaną ujednolicone).
Interesuje mnie ten komunikat o błędzie :). Możesz go przytoczyć?
Pokaż szczegóły(...) naliczył mi system SMSy wysłane rzekomo na numery stacjonarne, nie wiem jakim cudem, nie wykonałem i nie wykonuję takich operacji z racji bezcelowości. (...)
Niewykluczone, że to sam system w perfidny sposób naliczył te SMS-y... Wtedy oczywiście idź za radą @Anonim :). Ja osobiście spotkałem się z sytuacją, gdzie ktoś z rodziny przed świętami wysyłał SMS-y z życzeniami i robił to niczego nie świadom na nry stacjonarne :D. Wystarczy po prostu nie wiedzieć, że się wysyła SMS na tego typu nr:
Pokaż szczegóły(...) No i koniec z połaczeniami w ramach opłat abonamentowych z BOKiem (nie mylić z infolinią), BOK jest pomocą dla abonenta a nie infolinią - dzwonię tam w celu reklamacji albo z przyczyn technicznych. A teraz nie można zgłosić ze strony Mój Orange a za rozmowy z aplikacji trzeba płacić - to już jest działanie ..... brak słów. (...)
Pokaż szczegóły(...) Czat w nowym Mój Orange nie działa. (...)
O powodach, dla których powrócono do płatnych połączeń z poziomu apki, już kiedyś pisał @Artur.
Zaintrygował mnie ten nie działający czat (!) . Możecie coś więcej napisać, pokazać? Co dokładnie nie działa? Żeby skorzystać z czatu, nie trzeba się nawet logować do NMO:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłaczone i poprzenoszone opcje w Nowym Mój Orange
VZaintrygował mnie ten nie działający czat (!) . Możecie coś więcej napisać, pokazać? Co dokładnie nie działa? Żeby skorzystać z czatu, nie trzeba się nawet logować do NMO:
Czat nie działa. Owszem ten ekran z możliwością podania imienia, nr telefonu i tematu jest i działa. Ale potem już tylko martwy ekran z okienkiem do wpisania treści. Martwy tzn. nie można nic wpisać - po prostu obrazek.
Aha. I ta ramka z główkami konsultantów też nie działa. Po wybraniu np. Chcę kupić okienko wyboru staje się jaśniejsze (oba) i koniec.
edit: teraz sprawdziłem na iOS i zadziałał czat. Na win 10/Chrome nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłaczone i poprzenoszone opcje w Nowym Mój Orange
OK. Już jesteśmy po weekendzie, w którym były prowadzone prace na portalu.
Wiemy, że u @MarPas problem występuje(ował ;p) na Win10 z Chrome. Możesz teraz sprawdzić jak to wygląda? Może warto będzie wcześniej wyczyścić ciasteczka? Rozumiem, że po naciśnięciu przycisku Rozpocznij pojawia się ten "martwy ekran"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłaczone i poprzenoszone opcje w Nowym Mój Orange
u @MarPas problem występuje(ował ;p) na Win10 z Chrome. Możesz teraz sprawdzić jak to wygląda?
Zmieniło się o tyle, że teraz jest dłuuugo "zestawianie połączenia" a po tym "Ups! Brak wolnego konsultanta..."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłaczone i poprzenoszone opcje w Nowym Mój Orange
OK. Tzn. że już działa i że... (niestety ) natrafiłeś na taki czas, w którym nie ma wolnych doradców na czacie. Warto wtedy spróbować połączyć się później. Mi się udało:
To konwersacja z poziomu apki Mój Orange .