Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło. Możliwość logowania do Twojego konta została zablokowana

taki info dostaje jak chcę sie zalogować na nowe konto, gdy chce zresetowac hasło 

Witaj,

Aby ustawić nowe hasło do serwisu orange.pl, kliknij w poniższy link.

Ustaw nowe hasło po naciśnieciu linka Nie ma takiej podstrony

30 ODPOW. 30
Anonim

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@abak5masz link do nowego Mój Orange  twoje konto logowanie


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 17
  • 0

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Mam taki sam problem jak wyżej kolega. Przez aplikację mogę się zalogować jak i przez mój orange. Niestety nowy mój orange jw. Pomoże ktoś 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32764
  • 38691
  • 1387

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Jaki masz dokładnie komunikat błędu?

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 17
  • 0

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło. Możliwość logowania do Twojego konta została zablokowana czerwoną czcionka napisane


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32764
  • 38691
  • 1387

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt
Anonim

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Bieniek_88 , gdyby czat nie pomógł, to odinstaluj aplikację MO i od razu po zainstalowaniu "uderz" w przypomnienie hasła. Trzeba chwytać się "każdej brzytwy" Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 17
  • 0

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Tylko ja mogę się zalogować przez aplikację i stronę www do starego orange za pomocą numeru telefonu jako loginu. Nie mogę się zalogować przez www do nowego mój orange za pomocą adresu email jako login. Kiedy włączam opcje przypomnienia hasła i ustawienia nowego hasła to przychodzi email klikam odnośnik który przychodzi w celu zmiany hasła i wyświetla mi się komunikat że taka strona czy podstrona nie istnieje. 

Anonim

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Bieniek_88 , widocznie nie jesteś zmigrowany do NMO. Spróbuj poprzez rejestrację (jako klient), albo jak to nie pomoże, podpytaj na czacie.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6574
  • 16457
  • 88

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Bieniek_88 Tu masz linki z którego możesz się zarejestrować do mój nowy Orange drugi informacje jak to zrobić 
bo skoro możesz się logować na starą wersje widocznie nie masz nowej tak jak pisał @Anonim  🙂
pozdrawiam.

https://www.orange.pl/omnibook/rejestracja-w-nowym-moj-orange#scrollNav-2

https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja