Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 17
  • 0

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Mam nmo bo się rejestrowałem i na weryfikacji jako dowód po wpisaniu numeru telefonu i peselu wyświetla się info że przeszedłem do nmo. Jak się loguje do starego to wyskakuje że mam nmo i jak wpisuje email i hasło to raz wyskakuje że nieprawidłowy login złe hasło nieprawidłowe dane itp itd. Cuda wianki. Próbuję do skutku i jak 5 razy wpisze hasło to blokada na 24h. No a opcja z nowym hasłem jw email z odnośnikiem przychodzi i po kliknięciu w niego komunikat że taka podstrona nie istnieje. Już zgłupiałem. 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6574
  • 16457
  • 88

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Bieniek_88  Spróbuj w takim razie na czacie z technikiem porozmawiać sprawdzi co się dzieje 🙂 

Anonim

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Bieniek_88 , aby nie było chaotycznych działań z Twojej strony, najpierw podaj jakie usługi, ew. w jakim pakiecie co posiadasz. Zaczniemy wtedy logowanie od aplikacji, bo być może tutaj jest problem, skoro jesteś zmigrowany do NMO. Starego konta nie używaj, natomiast jeżeli masz ten sam adres mailowy ze starego i podczas rejestracji w NMO, to już coś.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 17
  • 0

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Ja mam tylko telefon na abonament. Plan optymalny jeśli dobrze pamiętam. Adres mailowy jest taki sam wszędzie w kontakcie z Orange. 

Anonim

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Bieniek_88 , odpal aplikację MO (masz najnowszą wersję i nadane wszystkie uprawnienia?) adresem mail jak do NMO. Hasło też bez kombinowania. Bo tam, gdzie możesz się logować, znaczy po prostu synchronizację w NMO.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 17
  • 0

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

Wyświetla się że nie można się jeszcze zalogować do aplikacji za pomocą adresu email. Tylko numer telefonu albo login czy tam numer usługi. 

Anonim

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Anonim  polecasz nadawanie wszystkich uprawnień aplikacji MO, to mało bezpieczne, na tych uprawnieniach co ma przy instalacji, działa prawidłowo, nie ma co tam więcej zmieniać.

Anonim

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Anonim , to nie ja polecam, ale jest zalecane dla poprawności działania aplikacji, a to wielka różnica.

@Bieniek_88 , nie uwierzę, jak nie pokażesz screena. Bo albo masz migrację do NMO, albo masz starą wersję, lub najzwyczajniej to bug u Ciebie. Najprościej zweryfikuj na czacie-bezpłatny. 

Anonim

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Anonim  jak miałem problem z tymi przenoszonymi numerami, to tak mi też zalecali, ale wytłumaczyłem im że błądzą, po kiego MO dostęp do lokalizacji czy telefonu, takie uprawnienia są MO zbędne, to nie Nawigacja czy inna wymagająca aplikacja, ba gro aplikacji ma standardowo dostęp do lokalizacji/telefonu/ czasem sim karty, po kiego pytam, to żart programisty, ba reklamy w aplikacji mają szersze pole do popisu, potem mogą też wyskoczyć subskrypcje i nawet nie trzeba na nic klikać, więc nie dawaj aplikacją max dostępu, najlepiej tam nawet nie zaglądaj, ewentualnie zabierz zbędne uprawnienia jak się da.

@Bieniek_88  do aplikacji można logować się numerem telefonu czy loginem, @ to tylko do przypominania hasła czy kontaktu.

Anonim

Nie dotyczy

Wpisałeś 5 razy niepoprawne hasło.

@Anonim , ja nie jestem twórcą brandu operatora i nie mam pojęcia, jakie bebechy są tam wszyte, ale skoro coś niepoprawnie działa z powodu uprawnień, widocznie tak może być. Inna para kaloszy, że wścibstwo przekracza granice ludzkiej przyzwoitości  oraz umysłu szaraczków. Jak wychwycę, to pokażę.