- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usunięcie Mój Orange
vdsl2 napisał(-a):
@DawidOrangeJest możliwość usuniecie konta z linku @Piotrekk85 tylko trzeba się najpierw zalogować a potem kliknąć na link
Po zalogowaniu i wybraniu opcji usunięcia konta usuwa mi się dostęp do aplikacji Mój Orange.Nadal jest dostępny NMO gdzie logowanie jest przez e-mail (Widok 360).
Przed transferem miałem takie same dane logowania do aplikacji i serwisu WWW (Numer telefonu i hasło).Po transferze musi być e-mail i hasło w przypadku logowania na NMO na stronie.Więc chcąc zalogować się do aplikacji używam (Numer telefonu i hasło),niema możliwości zalogowania do aplikacji danymi (e-mail i hasło tak ja w przypadku serwisu WWW).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usunięcie Mój Orange
Jeśli dobrze zrozumiałem Twoją sytuację, to obecnie korzystasz z NMO i chciałbyś usunąć konto do tego serwisu. (Teoretycznie po migracji, o której wyżej wspominasz, nie powinieneś móc zalogować się do starego Mój Orange - tym samym usunięcie konta do starego serwisu nie powinno być możliwe → nie jestem jednak na 100% co do tego pewny, więc jeszcze się upewnię i wrócę ze zwrotnym info w przyszłym tygodniu).
Co do apki - to w niej można jedynie się zalogować lub wylogować z konta. Apka pozwala na dostęp do konta na parametrach do logowania wykorzystywanych przy starym serwisie.
Z tego co piszesz wynikałoby, że jednak udało się usunąć stare konto, a tym samym teraz nie masz już dostępu do niego z poziomu apki. Dobrze zrozumiałem?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »