Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5475
  • 9848
  • 145

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

@Konto usunięte e-mail jak najbardziej jest najpewniejszy, oraz apka MO w wersji 4.15. Tu wszystko się pokrywa z fakturą przesłaną na   e-maila :catwink:

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Po usunięciu bety, od wczoraj nie jest możliwe pobranie 4.15. 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5475
  • 9848
  • 145

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

@Konto usunięte w sklepie Google Play trzeba odzbaczyć, że nie chcesz być już testerem. Potem będzie można pobrać już MO w wersji 4.15.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Właśnie że tego komunikatu nie widzę. Natomiast jest, że nie ma wolnych miejsc dla nowych. Rozwinięcie appki pokazuje 4.15, lecz do instalacji się kręci i nie może się pobrać.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5475
  • 9848
  • 145

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

@Konto usunięte wyczyść pamięć sklepu Google Play, zakończ w systemie działanie aplikacji i ponownie ją uruchom. Zobacz, jak się pobierze MO 4.15.

Uruchom ponownie telefon.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

@ketrasa , jest jakiś problem, bo zwiesiło się pobieranie na 99%. Nawet reset do domyślnych i wypisanie się nie pomogło.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5475
  • 9848
  • 145

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

@Konto usunięte zgłoś przez apkę sklep Google Play lub na podany w apce e-mail problem z apką MO, dodaj również jakiego urządzenia używasz.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Po kłopocie. Pomogło dopiero odinstalowanie i aktualizacja aplikacji sklepu.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 11
  • 0

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Testowałem aplikację na iPhonie i wszystko działało do ostatniej aktualizacji. Teraz w ogóle nie można się zalogować. Wyrzuca mnie i pojawia się komunikat „Awaria aplikacji”. Nie pomaga włączenie i wyłączenie telefonu, zainstalowanie aplikacji od nowa ani wysłanie wiadomości do dewelopera. Problem występuje od około tygodnia. Czy ktoś tak miał? Da się to jakoś naprawić? 

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1811
  • 3530
  • 50

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Spróbuj usunąć apkę i zainstaluj na nowo. Jak nie pomoże, to wtedy napisz na adres e-mail aplikacjamojorange@orange.com, a w nim: adres e-mail do logowania, model telefonu, wersję systemu, wersję aplikacji, datę i godzinę pojawienia się błędu, opis problemu i zrzut ekranu jak uda Ci się wykonać.