- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
Po usunięciu bety, od wczoraj nie jest możliwe pobranie 4.15.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
@Anonim w sklepie Google Play trzeba odzbaczyć, że nie chcesz być już testerem. Potem będzie można pobrać już MO w wersji 4.15.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
Właśnie że tego komunikatu nie widzę. Natomiast jest, że nie ma wolnych miejsc dla nowych. Rozwinięcie appki pokazuje 4.15, lecz do instalacji się kręci i nie może się pobrać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
@Anonim wyczyść pamięć sklepu Google Play, zakończ w systemie działanie aplikacji i ponownie ją uruchom. Zobacz, jak się pobierze MO 4.15.
Uruchom ponownie telefon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
@ketrasaArtur , jest jakiś problem, bo zwiesiło się pobieranie na 99%. Nawet reset do domyślnych i wypisanie się nie pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
@Anonim zgłoś przez apkę sklep Google Play lub na podany w apce e-mail problem z apką MO, dodaj również jakiego urządzenia używasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
Po kłopocie. Pomogło dopiero odinstalowanie i aktualizacja aplikacji sklepu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
Testowałem aplikację na iPhonie i wszystko działało do ostatniej aktualizacji. Teraz w ogóle nie można się zalogować. Wyrzuca mnie i pojawia się komunikat „Awaria aplikacji”. Nie pomaga włączenie i wyłączenie telefonu, zainstalowanie aplikacji od nowa ani wysłanie wiadomości do dewelopera. Problem występuje od około tygodnia. Czy ktoś tak miał? Da się to jakoś naprawić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
Spróbuj usunąć apkę i zainstaluj na nowo. Jak nie pomoże, to wtedy napisz na adres e-mail aplikacjamojorange@orange.com, a w nim: adres e-mail do logowania, model telefonu, wersję systemu, wersję aplikacji, datę i godzinę pojawienia się błędu, opis problemu i zrzut ekranu jak uda Ci się wykonać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱
Wersja 5.0.0.3168
Bieżące: Ponad abonament > wejście w szczegóły nic nie wyjaśnia, bo też nic nie ma ponad abonament. A 3 zł wisi ponad stan. Ponadto w szczegółach z jednodniowym wyprzedzeniem od 14 marca do dzisiaj. Termin cyklu za jeden dzień, czyli praktycznie 13 marca jeszcze trwa, więc to jest "ucieczka" do przodu?