Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z połączeniem mój orange - nasz orange


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 32
  • 0

Problem z połączeniem mój orange - nasz orange

Za starego mój orange miałem jedno konto jako abonent i tutaj tj nasz.orange.pl.

Po migracji czy co tam orange nie informując zrobiło, starymi kredkami mogłem zalogować się tutaj ale do mój orange już nie. Konsultant na czacie wyklikał nowe konto mój orange pl.

 

Do nasz.orange.pl nie mogę zalogować się nowymi kredkami, natomiast do nowe mój orange mogę.

Do nasz.orange.pl mogę się zalogować starymi kredkami, nowymi nie mogę.

 

Więc napisałem na czacie z zakładki kontakt to pracownika orange.

Oficjalne stanowisko orange brzmi "nie ma portalu o nazwie nasz orange"

Screenshot poniżej:

 

Moje pytanie brzmi czy da się nasz.orange.pl podłączyć do mojego nowe nasz oragne?

 

P.S. Byłem i jestem abonentem, mam nadzieję, że już niedługo.

Edit: Na końcu pracownik orange wykazał się profesjonalizmem i opuścił chat bez słowa...

 

______________

* Wpis edytowano, usunięto zapis rozmowy czat netykieta - moderator Bartłomiej

3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19956
  • 57688
  • 784

Problem z połączeniem mój orange - nasz orange

@MMK obecnie na Nasz Orange logujesz się według starego loginu. Konto Nasz Orange jest podpięte pod konkretny numer telefonu, chyba, że zakładałeś konto bez przypisanego numeru telefonu. 

 

Do Nowego Mój Orange logujesz się przez adres e-mail, ale ten login nie działa na Nasz Orange.

 

Jest to obecnie faza przejściowa i jak docelowo zostanie Nowy Mój Orange, to i pewnie logowanie na Nasz Orange się zmieni.

 

Co do portalu Nasz Orange, to konsultant po części miał rację, bo Nasz Orange to forum. Szkoda tylko, ze nie sprostował i przytomnie zwinął się z ringu czatowego 😁


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 22
  • 32
  • 0

Problem z połączeniem mój orange - nasz orange

Szkoda tylko, że nigdzie nie ma informacji podczas logowania czy tu czy tu, że jest to faza przejściowa.

 

Nie łapmy się za słówka, czy forum, czy portal.

Podczas rozmowy z pracownikiem użyłem wszystkich określeń które znalazłem:

Mimo to nie uchroniło mnie to od 30 minutowego ping ponga.

Przytomnie to jedynie pracownik buduje "pozytywny" wizerunek firmy w oczach klienta.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19956
  • 57688
  • 784

Problem z połączeniem mój orange - nasz orange

@MMK widocznie trafiłeś na mało kompetentnego konsultanta, temu Ciebie nie zrozumiał.

Zresztą, na tyle co rozmawiałem z konsultantami i/lub pracownikami salonów, to prawdę powiedziawszy niewielu się orientuje, że jest coś takiego jak Nasz Orange.

 

Większą znajomością wykazują się konsultanci FLEX-a, pewnie sami zaglądają na Nasz Orange 😉 😎