Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19713
  • 57144
  • 780

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Nareszcie udało się zalogować do nowej aplikacji Mój Orange. Trzeba się trochę przyzwyczaić co do obsługi. Oczywiście, tak jak wcześniej czytałem, brakuje trybu nocnego.

Moje spostrzeżenia:

- w numerach na kartę brak jest informacji o datach ważności pakietów internetowych. Za jednak zamieszczona informacja skąd pochodzi dany pakiet, czy z doładowania, czy z wykupionej usługi.

- w numerach na kartę brak jest historii wykonanych połączeń, transmisji danych, wysłanych SMS-ów itp. Chyba, że coś przeoczyłem.

- w numerach na abonament brak jest zakładek o minutach. Mam pakiet minut międzynarodowych, ale nie wiem, ile mi go zostało. Takie zakładki są w numerach na kartę.

Sporo jest pustych informacji po wybraniu pakietów, minut itp.

To chyba na tyle, co mi się udało przetestować na pierwszy rzut oka.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6577
  • 16525
  • 88

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

@ketrasaArtur tak tylko aplikacja jest w testach  poczekajmy na poprawki i fakt błagamy  o przywrócenie  nocnego trybu 🙂 

Anonim

Nie dotyczy

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

@ketrasaArtur , w miejscach widocznych jako jest tu cicho...wystarczy kliknąć w łapkę, że jest Ci to potrzebne a twórcy zapewne pochylą się nad tym, co testerowi jest niezbędne. Tak to odbieram. Cierpliwości chociażby dla tego gestu w kierunku ogólnodostępnych testerów, których liczba jest ograniczona. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19713
  • 57144
  • 780

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Dziękuje za sugestie @Anonim oraz @Citi2017 

@Wojciech za polubienie Emotikon: Szczęśliwy

Teraz trzeba jeszcze dokładniej zapoznać się z aplikacją i napisać swoje kolejne spostrzeżenia.

Liczę na to, że docelowo ta aplikacja będzie znacznie lepsza od poprzedniej wersji.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19713
  • 57144
  • 780

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Wczoraj wieczorem chwilkę znowu zajrzałem na nową wersję MO. Jak już wcześniej było pisane w tym temacie to wersja beta i nie wszystko może być dostępne. Rozumiem, że ograniczenie do wyświetlania wszystkich numerów, które mam w Orange też się tyczy.

Zauważyłem, ze numery, które mam zarejestrowane przed 2009r. nie są wyświetlane w aplikacji. Czy to jest niedogranie programu? Czy w wersji finalnej znajdą się wszystkie numery?

Chciałem to sprawdzić logując się na Nowy Mój Orange przez stronę internetową, ale nadal nie została rozpatrzona moja reklamacja i wyświetla mi się strona 404.

Jeżeli numery które mam w ORANGE nie będą dostępne, to już mi się ta aplikacja nie podoba.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

@ketrasaArtur , próbowałeś dodać nowe konto/numer poprzez appkę?

 

 

Screenshot_20191024_081219.jpg

 

Screenshot_20191024_081013.jpg

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19713
  • 57144
  • 780

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Tak, sprawdzałem. Wykonywałem tak samo, jak pokazałeś na fokach. Na starej wersji MO logowanie można wykonać nr tel lub nik. W nowej tylko e-mailem i nic więcej nie wchodzi. Może dobrze by było dodać opcję logowania nie tylko e-mailem, ale również przez numer telefonu.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Celem wprowadzania zmian w NMO jest przejście na logowanie tylko poprzez maila, więc wątpię żeby to przeszło. Musisz męczyć BOK, żeby aktywowali mail na tych "starych" numerach... Podejrzewam też że zawiodło przypisywanie PESEL-u w systemie. Bety jeszcze nie koniec, więc kto wie 😎


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19713
  • 57144
  • 780

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

Tak, wiem o tym. Około 19 sierpnia 2019r. dostałem link do aktywacji konta na NMO, więc się zalogowałem. Działało wspaniale, przez prawie miesiąc. Jak zakończyłem umowę z OL 19 września 2019r., to przez stronę www nie mogę się zalogować. Czyszczenie ciasteczek i testy na różnych komputerach nic nie dają. Dalej wyświetla się strona 404. Sprawa się ciągnie już prawie 5 tygodni i dalej nic.

BOK męczę praktycznie codziennie w tej sprawie. Terminów rozwiązań sprawy już miałem kilka. Ostatni podają mi na 11 listopad 2019r.

Za to na aplikację mogę zalogować się przez e-maila (co mnie zdziwiło na plus), ale nie mam numerów, które były rejestrowane przed 2009r.

Anonim

Nie dotyczy

📣📣 Testy aplikacji Mój Orange 5.0 📱

@ketrasaArtur , z aplikacją póki co, jest tak zmiennie, jak z kobietą Emotikon: Mrugający Ale warto w appce spróbować logowania poprzez numer usługi, bo ja miałem także taki przypadek, że widziałem tylko mobilne, a zniknął stacjonarny, i po jego dodaniu, oraz przypisanym kodzie abonenckim, przemieszczanie się po usługach hulało Emotikon: Szczęśliwy