- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stan pakietu w aplikacji Mój Orange
Witam,
Proszę o informację jak mogę sprawdzić w aplikacji mój orange aktualne wykorzystanie minut na rozmowy międzynarodowe. Od niedawna korzystam z aplikacji mój orange i nie wiem czym jest to spowodowane, że nie pokazuje mi się w ogóle pakiet ani stan minut na rozmowy międzynarodowe, natomiast na stronie internetowej normalnie się wyświetla.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stan pakietu w aplikacji Mój Orange
@Ewa1 wyloguj się z aplikacji Mój Orange i zaloguj się ponownie na podstawie danych, które używasz na swoim komputerze. Powinno to pomóc. Może zalogowałaś się do ów aplikacji na podstawie szybkiego kodu sms, wówczas nie ma dostępu do wszystkich danych, jakie możemy podejrzeć w tej aplikacji. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stan pakietu w aplikacji Mój Orange
Cześć @Ewa1, witaj w Nasz Orange! 🙂
Czy w zakładce Stan konta, gdy dotkniesz liczby wykorzystanych minut, czyli tego elementu zaznaczonego poniżej - widzisz wykonane połączenia, a mimo to nie zmieniają one stanu konta? Czy może tu też nie są odświeżane? Czy stan konta w ogóle nie jest odświeżany czy jest, ale z dużym opóźnieniem? Jakim? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stan pakietu w aplikacji Mój Orange
@Ewa1, dzięki za zgłoszenie 🙂
Właśnie wysłaliśmy do Ciebie wiadomość prywatną i będziemy w stanie bliżej przyjrzeć się tej sprawie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stan pakietu w aplikacji Mój Orange
@Marta proszę jaka fachowa pomoc, zaczyna mi się to bardzo podobać 🙂