- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spójność pomiędzy aplikacją Mój Orange, a Mój Orange na WWW - braki w informacji
Droga załogo Orange, mam uwagę dotyczącą spójności w aplikacji Mój Orange (iOS) i na Mój Orange na stronie www Orange. Na stronie www niestety nie ma informacji m.in. o nadpłatach co ładnie widać w aplikacji. Znowu na stronie www można pobrać wszystkie pliki dotyczące faktur czego uczynić się nie da w aplikacji. Można by było to jakoś ujednolicić.
Ostatnia uwaga to generalny brak informacji jeśli chodzi o usługi zarówno w aplikacji jak i na stronie www. Np. na koncie abonenckim można uruchomić Travel Data Daily, Travel Data Daily - Ulubione Kraje, Travel Data Daily - Worldwide, ale nie ma szczegółowych opisów, ani tym bardziej linków do regulaminów, a szczególnie dwie ostatnie usługi są na pewno nowe bo mają niższe ceny w stosunku do tych opcji przed wejściem RLAH. Na stronie www Orange ze świecą szukać regulaminów (które są postawą świadczenia usług jakby nie patrzeć) czy opisów chociażby jakie kraje obecnie zawierają się w poszczególnych opcjach TDD.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spójność pomiędzy aplikacją Mój Orange, a Mój Orange na WWW - braki w informacji
Problem ze spójnością ciąg dalszy. Uznano reklamacje na koncie, zrobiono korektę niesłusznie naliczonych groszy. Na stronie Mój Orange przez www wszystko ładnie jest już po korekcie, w aplikacji Mój Orange nadal wisi przekroczenie kwoty abonamentu o te grosze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spójność pomiędzy aplikacją Mój Orange, a Mój Orange na WWW - braki w informacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spójność pomiędzy aplikacją Mój Orange, a Mój Orange na WWW - braki w informacji
Opłaty były już naliczone na fakturze, czy dotyczą bieżącego okresu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spójność pomiędzy aplikacją Mój Orange, a Mój Orange na WWW - braki w informacji
Faktury jeszcze nie było. Korekta została zrobiona przed wystawieniem faktury, poprzedni miesiąc (sierpień). Zobaczymy co będzie po wystawieniu faktury.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spójność pomiędzy aplikacją Mój Orange, a Mój Orange na WWW - braki w informacji
Na wrześniowej zobaczysz wspomniane przekroczenia abonamentu oraz zwrot w sekcji rabaty, na ustaloną z Konsultantem kwotę.
Czyli aplikacja pokazuje prawidłowo. Przekroczenia są ale ich wysokość zostanie zniwelowana przyznanym rabatem.
Nawet, jeśli była to korekta do poprzedniej FV to przekroczenia i tak są, pomimo faktu, że saldo konta je zniweluje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spójność pomiędzy aplikacją Mój Orange, a Mój Orange na WWW - braki w informacji
Nie mogę jeszcze pobrać dokumentów związanych z bieżącą fakturą. Zobaczymy jak to wygląda za kilka dni i czy to jest korekta, rabat czy zostało to zmienione przed wystawieniem faktury.