Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pytanie o aplikację - niepoprawna data odbierania połączeń

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Pytanie o aplikację - niepoprawna data odbierania połączeń

► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Na kartę. Doprecyzowano w nim tytuł - Moderator Wiktor ◄

 

W aplikacji mój orange w telefonie niepoprawnie wyświetla mi się data odbierania połączeń. Wynosi ona MINUS 642 dni, czyli do czerwca 2017 roku. Na stronie internetowej wszystko wyświetla się poprawnie. Wczoraj aktywowałem ten numer i na początku wszystko wyświetlało się poprawnie, dziś również od rana jeszcze wyświetlało się poprawnie, natomiast wieczorem po zalogowaniu występował już ten błąd. Myślałem, że może przedłużenie "rok ważności konta" pomoże, ale na nic się to zdało. Proszę o pomoc, co zrobić, by ilość dni na odbieranie połączeń w aplikacji znów wyświetlało się poprawnie.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 2025
  • 2473
  • 128

Pytanie o aplikację - niepoprawna data odbierania połączeń

Taki urok tej aplikacji. Jutro powinno być już OK.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 2025
  • 2473
  • 128

Pytanie o aplikację - niepoprawna data odbierania połączeń

Taki urok tej aplikacji. Jutro powinno być już OK.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Pytanie o apliakcję

@Remik , wyczyść śmieci w telefonie, odinstaluj appkę i ponów instalkę.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Pytanie o apliakcję

Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie. Wyłączyłem też i włączyłem ponownie iphona. Rozmawiałem nawet z konsultantem na czacie ale powiedział, że mam się nie przejmować tym i że tak już pozostanie. Mam przypięte dwa inne numery i z pozostałymi nie ma żadnego problemu. W dodatku nie wiem co jest powodem, gdyż wcześniej było poprawnie. Jest w ogóle szansa, że to wróci do normy, czy tak jak powiedział konsultant na czacie, że pozostanie już tak na zawsze...

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Pytanie o aplikację - niepoprawna data odbierania połączeń

@Remik , wypróbuj jeszcze logowanie (kolejno) pozostałymi. Może po poprawnym logowaniu, przejście (oznaczenie w kółku) na kolejne usługi usunie problem?

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Pytanie o aplikację - niepoprawna data odbierania połączeń

Dzięki za podpowiedź. Niestety to nie pomaga. Zalogowałem się kolejno na pozostałe numery, zarówno pełnym logowaniem, jak i tym uproszczonym. Na pozostałych kontach pokazuje poprawnie wszystko, a na tym, na którym mi zależy by wyświetlało się poprawnie, akurat tak nie jest. Próbowałem różnych metod i nic nie pomogło póki co.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2295
  • 3606
  • 121

Pytanie o aplikację - niepoprawna data odbierania połączeń

Hej @Remik  🙂

czasami przy nowych prepaidach apka "zaciąga" z serwera "magiczne" liczby ;-). Zwykle sytuacja normuje się po kilku dniach. Czy teraz jest już OK? 🙂

 

Daj znać Szczęśliwy robot

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2295
  • 3606
  • 121

Pytanie o aplikację - niepoprawna data odbierania połączeń

@Remik 

jeżeli któraś z podpowiedzi była pomocna, to rozważ, czy nie byłoby warto jej oznaczyć :). Dzięki temu większe grono użytkowników będzie miała szansę na dotarcie do tych informacji.