19-10-2017
12:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-10-2017
12:00
Dzień dobry,
Moja mama ma Smart Plan LTE wspólny - głównym numerem telefonu jest ten, którego użytkownikiem jestem ja. W związku z założeniem przeze mnie działalności gospodarczej chciałabym przenieść ten numer na moją firmę. W ramach tego pakietu funkcjonują 2 telefony(mój i mamy jako dodatkowy) oraz internet mobilny. Jak przenieść taki numer nie przenosząc pozostałych?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
19-10-2017
12:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-10-2017
12:10
Sprawa jest trudna.
Internet mobilny jest ma oddzielny numer może pozostać. Jeśli to jest tzw. "dodatkowa karta sim" podpięta pod numer główny - niestety mogą być problemy.
Na numerze Twojej mamy rozumiem, że jest plan dodatkowy. Można podpytać na BOK czy jest możliwość zmiany na innych plan w obecnie najnowszej ofercie lub na plan Smart Plan LTE Główny. Na pewno takie rozwiązanie (jeśli trwa lojalka na ten numer) będzie wiązało się ze zwiększeniem opłat miesięcznych.
Kolejny problem co do możliwości dokonania cesji w ofercie wspólnej na numer główny. Oferta wspólna skierowana jest do konsumentów, więc cesja na firmę może nie być możliwa. Czasem jest furtka na obejście cesji poprzez dopisanie tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej (jeśli to taka firma), tylko tu może być problem z internetem mobilnym (który w ofertach FreeNet musi być na osobę fizyczną).
Sytuacja jest trudna w trakcie lojalki. Najlepiej podpytać na BOK http://orange.pl/kontakt lub w salonie. Jeśli nie ma lojalki, to można zwykle bez problemu zrobić cesję i potem zmigrować do oferty na firmę.
Internet mobilny jest ma oddzielny numer może pozostać. Jeśli to jest tzw. "dodatkowa karta sim" podpięta pod numer główny - niestety mogą być problemy.
Na numerze Twojej mamy rozumiem, że jest plan dodatkowy. Można podpytać na BOK czy jest możliwość zmiany na innych plan w obecnie najnowszej ofercie lub na plan Smart Plan LTE Główny. Na pewno takie rozwiązanie (jeśli trwa lojalka na ten numer) będzie wiązało się ze zwiększeniem opłat miesięcznych.
Kolejny problem co do możliwości dokonania cesji w ofercie wspólnej na numer główny. Oferta wspólna skierowana jest do konsumentów, więc cesja na firmę może nie być możliwa. Czasem jest furtka na obejście cesji poprzez dopisanie tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej (jeśli to taka firma), tylko tu może być problem z internetem mobilnym (który w ofertach FreeNet musi być na osobę fizyczną).
Sytuacja jest trudna w trakcie lojalki. Najlepiej podpytać na BOK http://orange.pl/kontakt lub w salonie. Jeśli nie ma lojalki, to można zwykle bez problemu zrobić cesję i potem zmigrować do oferty na firmę.
5 ODPOW. 5
19-10-2017
12:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-10-2017
12:10
Sprawa jest trudna.
Internet mobilny jest ma oddzielny numer może pozostać. Jeśli to jest tzw. "dodatkowa karta sim" podpięta pod numer główny - niestety mogą być problemy.
Na numerze Twojej mamy rozumiem, że jest plan dodatkowy. Można podpytać na BOK czy jest możliwość zmiany na innych plan w obecnie najnowszej ofercie lub na plan Smart Plan LTE Główny. Na pewno takie rozwiązanie (jeśli trwa lojalka na ten numer) będzie wiązało się ze zwiększeniem opłat miesięcznych.
Kolejny problem co do możliwości dokonania cesji w ofercie wspólnej na numer główny. Oferta wspólna skierowana jest do konsumentów, więc cesja na firmę może nie być możliwa. Czasem jest furtka na obejście cesji poprzez dopisanie tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej (jeśli to taka firma), tylko tu może być problem z internetem mobilnym (który w ofertach FreeNet musi być na osobę fizyczną).
Sytuacja jest trudna w trakcie lojalki. Najlepiej podpytać na BOK http://orange.pl/kontakt lub w salonie. Jeśli nie ma lojalki, to można zwykle bez problemu zrobić cesję i potem zmigrować do oferty na firmę.
Internet mobilny jest ma oddzielny numer może pozostać. Jeśli to jest tzw. "dodatkowa karta sim" podpięta pod numer główny - niestety mogą być problemy.
Na numerze Twojej mamy rozumiem, że jest plan dodatkowy. Można podpytać na BOK czy jest możliwość zmiany na innych plan w obecnie najnowszej ofercie lub na plan Smart Plan LTE Główny. Na pewno takie rozwiązanie (jeśli trwa lojalka na ten numer) będzie wiązało się ze zwiększeniem opłat miesięcznych.
Kolejny problem co do możliwości dokonania cesji w ofercie wspólnej na numer główny. Oferta wspólna skierowana jest do konsumentów, więc cesja na firmę może nie być możliwa. Czasem jest furtka na obejście cesji poprzez dopisanie tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej (jeśli to taka firma), tylko tu może być problem z internetem mobilnym (który w ofertach FreeNet musi być na osobę fizyczną).
Sytuacja jest trudna w trakcie lojalki. Najlepiej podpytać na BOK http://orange.pl/kontakt lub w salonie. Jeśli nie ma lojalki, to można zwykle bez problemu zrobić cesję i potem zmigrować do oferty na firmę.
19-10-2017
12:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-10-2017
12:13
Przeniesienie numer Smart Plan LTE wspólny
Tak, internet jest jako dodatkowa karta sim, także wszystkie 3 usługi są w ramach jednego abonamentu. Umowa na całość kończy się w kwietniu, wtedy będzie łatwiej?
19-10-2017
12:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-10-2017
12:17
Przeniesienie numer Smart Plan LTE wspólny
Na pewno. Czasem może uda się wcześniej, ale to zwykle dużo kombinować i jeden rachunek może być większy przez zmianę okresów rozliczeniowych. Ale tak konkretnie warto podpytać na BOK lub podejść do salonu, najlepiej takiego z obsługą dla firm (Biznes Ekspert) www.orange.pl/salony
19-10-2017
12:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-10-2017
12:18
Przeniesienie numer Smart Plan LTE wspólny
Ok, tak zrobię. Dzięki!
16-11-2017
23:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-11-2017
23:49
Przeniesienie numer Smart Plan LTE wspólny
@marzenakedra może warto by było w takim razie uhonorować podpowiedź Piotrka przez...